Dead Space Aftermath (2011) Recenzija Filma

Žanr :    Animation, Horror, Sci-Fi
Godina : (2011)
Redatelj: Mike Disa
Glavne uloge:  Christopher Judge, Ricardo Chavira, Gwendoline Yeo
Trajanje filma : 01:25:00
Datum izlaska :   Video 25 January 2011

Film počinje neposredno nakon katastrofe na brodu Ishimura, dolaskom grupe specijalista za gravitaciju kojima je primarni zadatak da spriječi eksploziju 90% užarenog planeta jer se na istom nalaze ostaci vanzemaljskog artefakta koji je uništen na kraju prvog dijela. Kako to već po rutini biva, jedan dio artefakta se pronalazi, i odmah nakon toga nesreće počinju da se nižu.

Serijal je ljubiteljima igre došao kao deset na pik, te se sa visokim očekivanjima čekalo da se pusti u distribuciju. Nakon razočaravajućeg prvog dijela, koji je imao totalno nerazrađenu priču ali dinamičnost koja je gutala uzdahe, ovaj dio doslovno nema niti jedno niti drugo. Film je radilo više studija, i svaki studio je bio zadužen da uradi po jedan dio filma u svom stilu, pa smo tako dobili jedan dio koji kao da je crtan u paintu, drugi dio, koji je takođe i glavni dio filma smješten u “sadašnjosti” radnje, koji je rađen CGI tehnologijom doslovno izgleda kao neka zastarjela verzija Duke Nukema iz 1998 godine, te treći ponajbolji dio koji ima najbolji vizuelni identitet.

Činjenica da je više studija istovremeno radilo na filmu me dosta obradovalo jer se to pokazalo kao dosta dobar trik, koji je doduše već iskorišten u Danteovom Paklu, takođe animiranom filmu, gdje se pokazalo kako se to sve radi. Međutim, u ovom filmu svi dijelovi, osim ovog spomenutog trećeg su doista jadni, a na ovaj CGI-izirani dio sam doslovno ostao šokiran zbog amaterstva i nevjerojatnog neukusa. Priča je već uobičajena i odveć suviše klišeizirana, prepuna nepotrebnih ubojstava od strane nadležnih likova u filmu, što uz najgore moguće flashbackove čini tandem koji se itekako može da nazove jednim od najgore razrađenih priča koje su vezane za neku igru. Odnosi između likova osim na papiru kao da i ne postoje, a ono ludilo izazvano artefaktom je na svaki mogući način svedeno na najniže grane. Film bi se mogao svidjeti okorjelim ljubiteljima igre, a nama ostalim smrtnicima, ne vjerujem.

Ocjena :5/10