Dexter (5. sezona) Recenzija Serija

Dexter (5. sezona)
Žanr :    Crime, Drama, Mystery
Godina TV Series (2006–2013)
Redatelj: James Manos Jr.
Glavne uloge:  Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, David Zayas
Trajanje filma : 53:00

Evo nas natrag. Upravo je završila i peta sezona ove gotovo savršene serije. Što je novog. Sezona je za mene počela nekako čudno. Nakon efektne, blistave, savršene završnice 4. sezone sve je počelo mlako, razvodnjeno, gotovo pa dosadno. Grand finale prošle sezone jednostavno je nemoguće nadmašiti. Prve dvije epizode su me jednostavno ostavile hladnim, ravnodušnim. A onda, surprise! Uvodi se novi, potpuno atipični lik, Lumen Ann Pierce. Glumi je Julia Stiles (Cry of the Owl, Bourne ultimatum), za mene najveće pozitivno iznenađenje ove sezone. Od tada stvari počinju ići standardnim tijekom tj. odlično. Dexter je naravno i dalje razapet između uloge oca, policajca i mračnjaka, ali ovaj put pored demonskog protivnika Jordana Chasea ima idexter05 3 Dexter (5. sezona) još jedan problem u liku mlade Lumen. Jordan Chase je za razliku od Trinity-a previše plošan, jednosmjeran lik, ali je to u seriji nadograđenog njegovim sidekickovima. Od treće do pretposljednje epizode sve je jako, jako dobro. Stvari se po običaju za našeg glavnog junaka kompliciraju iz epizode u epizodu do naizgled nemogućeg kraja. Posljednja, dvanaesta epizoda za mene predstavlja lagano razočarenje -- ne želim previše otkrivati, ali potez Debre Morgan je poprilično nelogičan s obzirom na lik koji se gradi svih ovih sezona. Nepotrebno, moglo je to i puno bolje. To bi ujedno bio i najveći promašaj ove sezone. Sam kraj međutim nudi i neke nove mogućnosti uglavnom vezane uz odnos Dextera i Quinna. Serija je postavila izuzetno visoke standarde koje je vrlo teško održavati. Zbog propusta u zadnjoj epizodi cjena će biti nešto niža od prijašnjih.

Ocjena: 8/10