Otok smrti (Harper's Island, 2009) Recenzija Serije

Žanr :  Drama, Horror, Mystery
Godina 2010
Redatelj: Ari Schlossberg
Glavne uloge: Elaine Cassidy, Christopher Gorham, Matt Barr
Trajanje filma : 40 min
Datum izlaska :    TV Series (2009)

Harper’s Island koji je kod nas maštovito preveden kao “otok smrti” je serija od 13 nastavaka koja je uobičajeni horor klišej o manijakalnom ubojici koji postepeno ubija žrtve jednu za drugom, inventivno upotrijebio tako da svaku epizodu bude ubijen po jedan lik, a ubojica ostaje nepoznat. Zvuči više kao krimić (neizbježno pada na pamet “Deset malih crnaca” od Agathe Christie) , ali su ubojstva u karakterističnom horor stilu (nema toga krimića gdje tipu otpile donji dio tijela ili ga pogode harpunom i odvuku icon smile Harpers Island (2009) ). Ukratko, radnja se vrti oko Abby Mills, koja se vraća na rodni otok na poziv najboljeg prijatelja kako bi prisustvovala njegovom vjenčanju, zajedno sa svim njihovim prijateljima. Razlog njenog “bijega” s otoka su okrutna ubojstva prije nekoliko godina počinjenja od strane pomahnitalog psihopate Johna Wakefielda (odlični Callum Keith Rennie nikad prežaljeni Lew Ashby iz Californicationa) koji joj je ubio i majku, a njen otac (mjesni šerif) njega. Za otok je vežu tužne uspomenem, ali i ljubav za tadašnjeg dečka Jimmya. Od samoga početka gosti nestaju (u biti su ubijeni) i moram priznati da je serija jako zanimljiva. Likovi su dovoljno simpatični / nepodnošljivi tako da se brinete / nadate da će biti ubijeni, pokušavate shvatiti tko je ubojica, tko je sljedeći..ubojstva su maštovita, radnja napeta..do zadnje dvije epizode, a onda: katastrofa! Zadnje dvije epizode su kao proizašle iz alternativnog svemira u kojemu žive samo jednostanični organizmi. Da se razumijemo, tokom svih epizoda ima manjih propusta u priči karakterističnih za horore, ali to niti najmanje ne umanjuje uživanje u gledanju, što se teško može reći za dvije zadnje epizode. Scenarij za njih kao da su napisala djeca jasličke dobi na lošem tripu i li pijani lemuri s disleksijom. Jednostavno strašno. Ipak, nemojte se prestrašiti i ne pogledati do tada odličnu seriju koja će vjerojatno pokrenuti i lavinu sličnih (nadajmo se dobrih), a tko zna, možda i prvu horor sapunicu icon wink Harpers Island (2009) Nabavite ako možete i pogledajte, nećete požaliti (osim ako ne uspijete pregrmiti kraj).

Ocjena: 6,5/10