Prestiž (The Prestige, 2006) Recenzije Filmova

Žanr  : triler, drama
Godina : 2006
Redatelj : Christopher Nolan
Glavne uloge : Christian Bale, Hugh Jackman i Scarlett Johansson
Trajanje filma : 01:30:00
Datum izlaska : 2006.

Sa eskalacijom rivalstava upoznato je svako živo biće na zemlji krenuvši od bogomoljke preko čudnovatog kljunaša pa do čovjeka, pa je odmah na početku jasno na šta se sve može biti spremno kako bi se povjerenje publike opravdalo, ali i zainteresiralo nove gledatelje, pa dodamo li tu nekoliko kašičica ličnih motiva dobit ćemo zgusnutu i čistokrvnu smjesu iz uvoda, nazvanu The Prestige, no postavlja se pitanje, gdje je dinamit ?

Robert i Alfred su mladi mađioničari koji pokušavajući da naprave svjetske karijere, te koji posežu za nesvakodnevnim potezima čime ugrožavaju živote svojih bližnjih te u potpunosti lome svoje dugogodišnje prijateljstvo. Kao dinamit na smjesu, ili kao jedan nerezonski dodatak priči, ubacuje se balkanac čije ime je upisano zlatnim slovima u povijesti elektrike, ali i povijesti uopće, Nikola Tesla, koji ovdje ni manje ni više, čini jednu od glavnih prekretnica filma. Nolan i ovdje, kao i kod svojih posljednjih filmova (Inception, Dark Knight) pokazuje da itekako zaslužuje pažnju koja mu se priklanja, opravdavajući time titulu jednog od najmodernijih redatelja današnjice. Radnja se dijeli na dva dijela. Glavni dio koji oslikava sadašnjicu filma, I flashbackovi koji predstavljaju događaje koji su prethodili sadašnjici, što je doista odrađeno vrhunski, te smo odmah na početku u situaciji da pogledamo mogući kraj filma, da.

Cijeli film se odlikuje jednom ogromnom hrpom informacija, koje je doista bilo teško za pohvatati, međutim uz redateljsko Nolanovo umijeće informacije se same nude kao na pladnju, a na nama je da li želimo da ih prihvatimo kao zabunu ili kao činjenice, što je, nakon krajnjeg twista, jako pohvalno. Polagano doziranje informacija može da izazove zamjenu simpatija i antipatija prema određenim likovima, jer će isti u jednom trenutku da budu oslikani jednom, drugi put drugom bojom, te se dakle odmah izbjegla dosadna svakidašnja crno-bijela tehnika. Definitivno film za pogledati.

Ocjena: 8/10