Recenzija: Arthur and the Revenge of Maltazard (2009)

Godina : 2009
Redatelj :  Luc Besson
Glavne uloge :   Freddie Highmore, Selena Gomez, Jimmy Fallon
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska : 2 December 2009

Film je kombinacija igranog i animiranog filma. Ovo je nastavak filma Arthur i Minimoys.

Radnja je smještena u 60-tim. 13-ogodišnji Arthur je preko praznika kod svojih bake i djeda. Prijatelj je sa plemenom Bogo Matassala, koji su slični plemenu Masai i Minimojima koji su veličine zuba, kao vilenjaci i žive u bakinom i djedovom vrtu. Bogo Matassalai su dodijelili Arthur “potvrdu” da je “jedan s prirodom” nakon što je prošao niz testova kao što su: grljenje stable satima, spavanje s divljim životinjama, jedenje trave… Bogo Matassalai mogu smanjiti osobu na veličinu Minimoya, ali to je moguće samo za vrijeme svakog desetog punog mjeseca točno u ponoć. Arthur se spremao proći tu proceduru i posjetiti Minimoye koji ga očekuju i pripremaju zabavu u njegovo ime. U međuvremenu pauk dostavlja Arthuru poziv u pomoć na zrnu riže i Arthur misli da taj poziv dolazi od Minimoya i njegove voljene Selenie. Ali…. Za ostalo ćete ipak trebati pogledati film, da vam ne pokvarim doživljaj. Animacija je sjajna, kao i u prvom dijelu Arthur i Minimoyi. Ima dosta akcije i zanimljivih vozila i bića u svijetu Minimoya. U ovakvim filmovima tvorci si mogu pustiti mašti na volju, što je dobra stvar. Jedinu zamjerku filmu, ustvari dvije, mogu dati na hrvatsku sinkronizaciju koja povremeno ne djeluje uvjerljivo, dok istovremeno u nekim djelovima ide u suprotnu stranu, tj. briljira, npr. u prevođenju fora na hrvatski. To ustvari nije zamjerka na originalni film. Ono što je stvarna zamjerka filmu je da film djeluje nekako prekratko i nedorečeno, samo kao priprema za treći nastavak (što je primjetila i moja kćer), ali pohvala ide na efekte (iako mi se više sviđa prvi dio nego ovaj). Preporuka je da se obavezno prvo pogleda prvi dio Arthur and Minimoys prije gledanja ovog dijela.

Ocjena: 7/10