studenoga 28, 2016

Seinfeld (1990-1998) Recenzije Serija

a
b

Serija “veća od života”. U 8 godina snimljeno je 9 sezona i ukupno 174 epizode, a da niti jedna epizoda nije loša, slaba, dosadna. Serija iz koje je izvučeno bezbroj citata, koja nam je donijela legendarnu paletu neponovljivih sporednih likova, nepostojeće riječi i izraze koji su se naknadno udomaćili u svakodnevnom govoru, a sve to istovremeno se baveći ničim. Tako je, jer Seinfeld je prema vlastitoj definiciji “serija o ničemu”. Dobro, ipak osnovna radnja se vrti oko stand up komičara Jerrya Seinfelda i njegovih prijatelja Elaine, Kramera i Georgea, te svakodnevnih dogodovština koje im se dešavaju u New Yorku. Njihova sebičnost, neurotičnost, sitničavost i pregršt ostalih ne baš dojmljivih karakternih osobina ih dovodi u najgluplje, najčudnije, sada već antologijske situacije. Jednostavno, u Seinfeldu je smijeh prisutan svugdje: u redu za stol u restoranu, u wc-u, u kinu, a osim toga, rasprave se vode oko najbitnijih stvari poput supermanovih moći, količini mlijeka u pahuljicama i sl. Uspjeh serije leži u genijalnosti njenih autora Jerry Seinfelda i Larry Davida. Premda se neki neće složiti, ovog potonjeg smatram mnogo važnijim, iako nije sudjelovao u zadnjoj sezoni (osim posljednje epizode, ako se ne varam) mislim da je njegov autorski rad prisutniji kroz seriju. Dovoljno je reći da je lik Georgea Costanze radio po sebi, ubacujući neke situacije koje je sam proživio, a vidljivo je to i iz njegove odlične serije “Curb Your Enthusiasm”. Njegova “kemija” sa Jerryem je bila motor pokretač svih sezona, ne umanjujući rad ostalih pisaca. Kako bi dobili kvalitetniju sliku veličanstvenosti i unikatnosti serije nabavite si kolekciju dvd-a koji su izašli u sklopu 24 sata (na njihovom web shopu su po 40kn komad), te pogledajte sve dodatke. Izbačene scene, komentare epizoda od strane glumaca, pa objašnjenja kako su nastajale neke ideje, realizacija istih, i hiljadu drugih sitnica koje još više podižu uspješnost ovog genijalnog ostvarenja. Ne vjerujem da će ikada biti snimljeno ništa slično, ali nema mjesta panici, teško da će nam original ikad dosaditi icon wink Seinfeld (1990 1998) Onima kojima se Seinfeld ne sviđa neka gore na lomači besmisla za humor slušajući odabrane dijelove Fidel Castrovih govora i zapamtite: Znam gdje živite! icon smile Seinfeld (1990 1998)

Ocjena: 10/10