Trolovi - Trolls, (2016) Recenzija Filma

Žanr: Animirani, Avantura, Obiteljski
Godina: 2016
Redatelj: Mike Mitchell, Walt Dohrn
Glavne uloge: Anna Kendrick, Zooey Deschanel, Justin Timberlake
Trajanje filma : 01:13:00
Datum izlaska : 3. Studeni 2016.

Trolovi su malena sretna stvorenja koji po cijeli dan plešu i pjevaju, u strahu žive jednom godišnje kada ih love Bargeni koji misle da mogu biti sretni ako pojedu Trola. Kada im pobjegnu Trolovi žive mirno i sretno 20 god. sve dok se ne vrati zla kuharica Bergana koja otme nekoliko Trolova.Lala (Renata Sabljak) i Granko (Saša Lozar) stoga kreću u avanturu kako bi spasili svoje prijatelje.

Trolovi su još jedan u nizu animiranih filmova nastalih prema igračkama i proizvodima sto je postao trend koji je poceo Lego, pa onda Angry Birdsima, a nastavit ce se sljedece god. Lego Betmenom. Svi filmovi imaju jedan motiv to je povećanje prodaje proizvoda.

Danas je trend je da su crtani(animirani) filmovi zanimljivi djeci i odraslima. Trolovi, nažalost, u ovom segmentu nisu pratili trend i kako je ovaj film namijenjen isključivo za djecu, možete zaboraviti reklame o "inteligentnim i urnebesnim zabavma." Troll se sastoji od X puta vidjenoj prići o sreći, prijateljstvu i ljubavi, čak je ubacena poznata potraga za Pepeljuginom cipelom - u ovom slučaju je riječ o rolama.

S druge strane, nema sumnje da ce Trolovi pružiti puno zabave djeci. Ne treba čuditi s obzirom da Trolovi izgledaju jako simpatično, boje su bogate, humor je pravi dječiji.

Renata Sabljak kao dobra Lala i Saša Lozar kao trol verzija Štrumpfa Mrguda su uradili dobar posao iako glasovi Justin Timberlake i Anna Kendrick u originalu, sudeći po trailerima zvuče puno bolje.

Trolovi su jedan od onih filmova na koje je bolje poslati samo dijete, a ako morate i vi biti sat i po sigurno se nećete zabaviti, bit ce te bombardovani silinim muzičkim tačkama. Ovaj filmo uopste nije bio potreban, ali je napravljen da bi se prodavao izum danskog ribara i ako podjete u neku prodavnicu igrama vidjet će te da je prodaja igracaka vec poćela.

Ocjena: 5/10