Annabelle (2014) Recenzija Filma

Annabelle (2014)

Žanr:  Horror, Mysteri, Thriler
Redatelj:  John R. Leonetti
Glavne uloge:   Ward Horton, Annabelle Wallis, Alfre Woodard
Trajanje filma : 01:39:00
Datum izlaska :  3 October 2014 (USA)
Bračni Par, Mia i John, suočavaju se sa neobjašnjivim paranormalnim silama koji su povezani sa vintage lutkom Annabellom. Nedugo nakon što je horor iz prošle godine 'The Conjuring' stekao svjetsku slavu jer ga je publika nagrađivala gledanjem u kinu ali su ga i kritičari pohvalili, najavljen je nastavak, ali i reboot, tačnije, film o lutki koja je imala nešto ,+malo prostora u prošlogodišnjoj horor uspješnici. Btw. nastavak 'Prizivanja' očekujte tek 2016. godine. Vjerovatno su svi s nestrpljenjem očekivali da se 'Anabel' pojavi u kinima, odnosno da izađe dobra snimka na netu, jer nakon trejlera vjerujem da je malo ko ostao ravnodušan s obzirom da su ga majstorski najavili. Kada je ugledao svjetlo dana, nisu baš svi bili oduševljeni, pa sam se malo i okahrio jer sam pomislio da će biti u pitanju stvarno kvalitetan film o opsjednutoj lutki koji će se izdvojiti u svom žanru ove godine, a ko zna, možda postati i klasik. Danas sam izdvojio maksuz sat i po da vidim o čemu se radi zapravo i zašto su nam savjetovali da ga zaobiđemo. Neću krenuti hronošolški i objašnjavati vam šta od početka do kraja vrijedi, a šta ne valja, nego ću samo izdvojiti mane filma, i nešto malo pozitivnih stvari. Film, prije svega, imao je ogroman potencijal i mogao je postati 'Rosemarina Beba' 21. stoljeća, ali sve pada u vodu kada vidite da se film trudi da gradi tenzije u svakoj sceni i da stvori tu napetu atmosferu, ali mu jednostavno ne ide. Mislite da će od polovine filma krenuti prava radnja i da neće stati do kraja, no sve ostaje u zamahu i blijedom pokušaju. Ima par dobrih scena, koje doduše neodoljivo podjsećaju na 'Insidious', i to je vjerovatno sve što mogu izdvojiti kao pozitivna stvar kod filma. Doduše, ponekad je onako i zanimljiv, ali samo u 15% od čitavog filma. Negdje sam pročitao u kritikama za film da je gluma očajna. Kontam, nije tako ozbiljno, ali nisu mogli biti više upravu. Naravno, ovo se odnosi na glavna dva aktera, tako da će njihovi performansi ubiti duh samog filma. Da ne bude sve tako crno, film se za nuždu i može pogledati, čisto ako vas zanima koja je pozadina priče o ovoj lutki, inače, ne. Ocjena na IMDb.com mu je tankih 5,8/10 a na Tomatoesima od početnih 0% koji su bili ''jaw-dropping'', postotak se popeo na 31%. Reditelj filma je John R. Leonetti, neiskusni i nepoznati reditelj, koji je režirao loše nastavke filmova kao što su 'Efekat leptira' i 'Mortal Kombat'. 'Anabel' je za sada zaradila preko 166 miliona dolara na budžet od 6,5 miliona. 'Anabel' je dokaz da se nakon nekog veoma uspješnog filma koji je osvojio publiku, režiranja nastavka ili reboota, kao u ovom slučaju, treba prihvatiti isti reditelj koji je radio i na originalu, ili neki drugi, iskusan i stvarno spreman uhvatiti se u koštac sa očekivanjima publike. Ali barem se u studiju iz kojeg je ispao ovaj film zadovoljno smješkaju i trljaju ruke jer im se novačno isplatitlo snimiti ga. Trebamo ih mi svejedno kriviti jer smo se uzdali u još jednu dobru horor priču, a kad ono, tresla se brda, rodio se miš... Ocjena:4/10