Blackhat (2015) Recenzija filma

Žanr: Akcija, Drama, Krimi
Redatelj: Michael Mann
Glavne uloge: Chris Hemsworth, Viola Davis, Tracee Chimo
Trajanje filma : 02:13:00
Datum izlaska :   15. Siječanj 2015.

Bivši zatočeniik Nick koji je služio petnaestogodišnju kaznu u zatvoru i njegov prijatelj Chen udružit će se protiv cyberkriminala između dvije velike sile, vlada Amerike i Kine.

Opet ništa novo, ništa što se dugo čekalo, pa eto utjehu nađete i u ovim malim ostvarenjima koji su skoro pa neopaženo prošli. Ovo ostvarenje je imalo veliki potencijal kada uzmemo u obzir koja su imena veza uz njega, no realnost je drugačija.

Naime, radnja filma se vrti oko cyber - kriminala, hakera i spornih odnosa između Kine i Amerike pa je, što se tiče tematike, film za obradu uzeo jednu vrlo aktuelnu i zanimljivu temu s tim da nas i nije bogzna šta privukao trejlerom, ali okej, šta je tu je. Uglavnom, pik je sinoć pao na ovaj film jer je bio u žestokoj konkurenciji sa 'The Gunmanom', ali sam osjećao da će taj film isuviše ličiti na sve viđeno što su dokazivale i loše kritike iako je dolazio od kvalitetnog reditelja, pa odustanem i poklonim pažnju ovom uratku reditelja kultnih filmova, ali zauzvrat smo dobili jedno izuzetno loše ostvarenje, nalik nekom amaterskom debitantskom ostvarenju. Užasno je dosadan, čak i od samog početka ćete početi gubiti interesovanje za likove i razvoj događaja, a jednodimenzionalnost svih aktera utjecat će na to da možda ni ne odgledate film do kraja(a moja kritika vas možda navede da ga čak ni ne počnete gledati). Mnogi smatraju da se film trebao držati činjenica kad je već obrađivao temu informatike, ''cyberstva'' i hakiranja, ali, ruku na srce, ni to mu ne bi puno pomoglo. Reditelj Michel Mann se ovoga puta htio dotaći realistične teme, nečeg gdje se ne bi puno rasipao akcion sekvencama i gdje bi nas polako ali sigurno zavlačio u priču i dovodio napetost do usijanja, no sve je ispalo i više nego neozbiljno i očgledno neshvaćeno. Hemija koju dijele dva glavna glumca skoro ni da ne postoji pa i to ubija bilo kakvu potrebu i želju da se odgleda film, a šteta stvarno šteta, jer sam ja ulagao neke nade u njega bez obzira na kritike.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,4/10 a na Tomatoesima slabih 33%. Reditelj filma, Michael Mann iza sebe ima naslove poput 'The Insider', 'Te Heat', 'Miami Vice', 'Collaterall'', ''Blutmond'', ''Posljednji Mohikanac'', ''Ali'' itd. Film je totalno propao na kino blagajnama jer je zaradio malo više od 17 miliona dolara na budžet od 70 miliona.

U suštini, niko ni neće žaliti za ovim filmom niti za činjenicom da je doživio propast. Jednostavno, nije bio čak ni vrijedan oplakivanja što je propao jer je u toj mjeri dosadan, nezanimljiv i čudno loš da ćete jednim dijelom sebe možda biti i sretni što je zaradio tako tako malo.

Ocjena:3/10