Bound to Vengeancce (2015) Recenzija filma

Žanr:  Horor, Triler
Redatelj: José Manuel Cravioto
Glavne uloge: Tina Ivlev, Richard Tyson, Bianca Malinowski
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska :  8 October 2015 (Italy)

Mlada djevojka, nakon što je držana u zatočeništvu i seksualno iskorištena, uspijeva pobjeći i okrenuti se protiv svog zlostavljača.

Kada u nedostatku noviteta gledate 'bilo šta', a gledate to 'bilo šta' pred iftar, ma o kakvom god filmu se radilo, vjerujem da bi većina postača teško odoljela snu koje se u to vrijeme naročito pojavi i ne odlazi. Dakle, moja nezainteresovanost i pospanost nema veze sa samim filmom nego je glavni uzrok glad, iscrpljenost i toplotni val, a film k'o film, nije ni po čemu bio poseban da se borim s tim prirodnim neprijateljima i gledam ga sa dozom užitka.

Radnja prati zatočenicu Eve koja bježi iz lanaca zatočeništva ali ne u slobodu, niti svojoj kući ili policiji, već ponovo na mjesto gdje je bila zarobljena kako bi spasila još mnoge djevojke koje je zadesila njena sudbina, međutim otkrit će mnogo veće tajne izdaje koje se kriju iza terora koji je preživila. Solidna premisa, najava, ma sve na mjestu, ali sam film niti u jednom trenutku nije bio strašan da bi mogao opravdati zvanje horora. Triler sa osvetničkom akcijom koji na sve sile pokušava da ne bude predvidljiv i da ne nosi za sobom standardizirane klišee, to da, na to pristajem. Za one koji budu očekivali tipični teen slasher film, sa ubicom i žrtvama koje bježe na sve strane, već na samom početku shvatit će da je u pitanju film sa psihološkim podlevelom koji se istovremeno bavi i pitanjem prošlosti koje se ne možemo otarasiti, Stockholmskim sindromom, trgovinom ljudima, kajanjem i osvetom. Sve je to upakovano u nešto što na prvu djeluje zanimljivo, gledljivo i strašno, a na kraju ispada jedva sve to. Ipak, morao bih pohvaliti performanse koji odskaču od činjenice da je riječ o niskobudžetnom i manje poznato filmu i koji znatno poboljšavaju film, a poseban naglasak stavljam na glavnu glumicu Tinu Ivlev. Ništa što bi ste trebali pogledati a ne ni nužno zaobići. Jedva da je i prosječan, a ako vam se ubija vrijeme u ove neizdrživo tople dane, onda ga ubijte.

Ocjena na IMDb.com mu je malih 5,9/10 a na Tomatoesima ima za sada samo tri negativne kritike. Naravno da nema još zvaničnih zadataka o samoj zaradi film i sumnjam da će i biti. Reditelj filma je Jose Manuel Cravioto meksičkog porjekla, koji iza sebe ima jedan dugometražni akcioni film 'El Mas Buscado' a ovo ostalo su ili kratki ili dokumentarni filmovi.

Niti inovativan, ne toliko krvav, strašan i napet, niti toliko zanimljiv, ali u drugu ruku, ne nužno loš i glupav film, ali opet mislim da bi bolje funkciosao kao kratki igrani film koji bi u petneastak minuta došao do svoje poente, nego ovako kao isprazna i već viđena priča koja traje skoro sat i po.

Ocjena:4/10