Cake 2014 Recenzija Filma

Redatelj: Daniel Barnz
Glavne uloge: Anna Kendrick, Jennifer Aniston, Britt Robertson
Trajanje filma : 01:42:00
Datum izlaska :  2014.

Claire postaje opsjednuta samoubistvom djevojke iz njene grupe za hronične bolove i istraživajući njenu odluku da se ubije, i sama počinje otkrivati svoju vlastitu tragediju.

Bez obzira koliko mi se film gledao zbog činjenice da glavnu ulogu igra Aniston, opet mi nije bilo svejedno početi ga gledati jer sam trejler najavljivao je specifičnu i nezahvalno tešku dramu.

Iako se činio kao malim, sićušnim filmom gdje se skrio jedan dobar performans koji bi konkurisao na nastupajućoj dodjeli Oskara, ubrzo shvatimo da ovo nije takav tip filma, nego da je uz svu njegovu kompleksnu priču i ozbiljnost, Aniston još pridonijela nevjerovatnoj posvećenosti svojoj ulozi. Radnja filma se i vrti oko njenog lika, dakle Claire, koja je opsjednuta samoubistvom djevojke koju čak nije dobro ni poznavala. Istraživajući razlog zbog kojeg se ubila a i način, Claire se sama djevojka Nina, koju igra Anne Kendrick, počinje priviđati. U razgovorima s njom, glavna junakinja mora preispitati svoju ličnost i svoje postupke. Sam početak filma me dovoljno zaintrigirao da ne odustanem i da ga izgledam do kraja. Iako sam mislio da će biti više dinamičnosti i preokreta nego što ih je bilo u samoj najavi, dovoljna je bila sama tematika filma i teška priča koju priča da me drži uz sebe do samog kraja. Emotivno iskren i jak kao do sad neviđena psihodrama, 'Cake' je jedno od boljih malih ostvarenja u prošloj godini koji nije apsolutno za svakoga, a koji pak svoju osebujnost i težinu potvrđuje nastupom Jennifer Aniston koja je nepravedno izostavljena iz nominacija za Oskare jer je odradila performans upravo za to i kao što su joj serija 'Prijatelji' pečat karijere, ovaj film je drugi pečat i potvrda da je ona jedna među rijetkima koja svoj talenat, poslovni život i karijeru već godinama uspješno gaji. Za svoj doprinos ovom depresivnom i tmurnom filmu dobila je samo nominaciju za Zlatni Globus. Ali ako ništa, barem ima priznanja od svih, kako od publike tako i od kritičara, da je odradila jedan fenomenalan posao.

Ocjena na IMDb.com mu je osrednjh 6,5/10 a na Tomatoesima nezavidnih 49%. Film je zaradio milion dolara samo u Americi. Reditelj filma je Daniel Barnz koji je režirao neke uspješne projekte ''Phoebe in Wonderland'', neke koji su prošli nezamijećeno ''Won't Back Down'' i neke izuzetno loše ''Beastly''.

''Cake'' testira vašu izdržljivost i odnos prema ovakvim filmovima, tako da želim reći da nije materijal za svakoga, ali meni se svidio dovoljno da ga pohvalim i da shvatim da su i mali filmovi dobri i kvalitetni bez obzira što zbog sudbine i nepravde žive u sjeni većih filmova i nekih još većih razočarenja.

Ocjena:8/10