Crimson Peak 2015 Recenzija Filma

Crimson Peak

Žanr:  Horor
Redatelj: Guillermo del Toro
Glavne uloge: Jessica Chastain, Charlie Hunnam, Tom Hiddleston
Trajanje filma : 01:37:00
Datum izlaska :   16. Listopad 2015.

Nakon tragične nesreće u kojoj pogine njen otac, mlada djevojka je razapeta između vlastite prošlosti i iskušenja misterioznog stranca, te vođena strašću, odlazi živjeti u kući koja krvari, diše i - pamti.

Prve najave i teaseri, podgrijali su situaciju jer nam film dolazi od majstora horor žanra a fino odabran kasting su čitav film činili itekako privlačnim. Sinoć se ukazala savršena prilika za gledanje ovog hororca koji je trebao da uvede sasvim novu dimenziju u ovaj žanr... ali nije.

Razočaranje mjeseca. Veliki letdown. Film koji je bio tako odlično reklamiran, koji je imao sve predispozicije da bude, ako ne odličan i još jedan rimejk ovog cijenjenog reditelja, onda makar solidno i uzbudljivo ostvarenje, a ovako smo suočeni sa predugim, besmislenim i rijetko strašnim hororcem koji je samo u par trenutaka ponudio neke uzbudljive scene, a ostatak vremena nam je poslužena jedna sasvim prosječna, jeftina i nimalo zanimljiva priča koju bi mi kao trebali pratiti i gledati sa užitkom. Pored kamenih performansa, bilo mi je stvarno teško izdvojiti nekog ko me se dojmio i ko je izašao van okvira jednog običnog bijelca aristokrate koji se snosi sa problemima jednog bogatog čovjeka. Sve u svemu, ne bih vam preporučio ovaj uzaludni trošak vremena, iako ste možda bili sigurni(kao i ja) da je riječ o filmu koji ima sve adute, ogroman potencijal, koji je savršen za ovo praznično vrijeme, ali ništa od toga nije iskorišteno u prave svrhe. Radnja filma se vrti oko djevojke, s čijom pričom u uvodu filma imamo naizgled jednu stvarno jezivu i napetu atmosferu u filmu, koju obilazi jedan duh i upozorava je na Grimizni Vrh. Nakon što njen otac pogine u kupatilu vlastitog doma, nakon što je otjerao brata i sestru Sharp koji se uradili nešto grozno u prošlosti, a njegova kćerka se naravno vezala srcem uz njega(brata Sharpa), ona, čije je ime Edith, odlazi živjeti sa njima ali ubrzo se ispostavi da je tu dovedena s nekim drugim razlogom. Moram naglasiti još i predvidljivost ovog filma, koja mi nikako ne ide uz ovog reditelja, ali kad je sve već potonulo... Dobri efekti i kostimografija, koji su zlatna karakteristika ovog majstorca za horora(del Toroa), nisu učinili ovaj film nimalo gledljivim tako da vam ne preostaje ništa nego da možda pogledate 'Panov Labirint', nešto za što vrijedi trošiti vrijeme a riječ je o filmu van svog vremena.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,9/10 a na Tomatoesima simboličnih 69%. Guillermo del Toro je reditelj filma, kojeg spominjem kroz čitavu recenziju, a kad malo bolje prokontam, ne znam zašto ga nazivam majstorom horor žanra kad jedino dva njegova filma mogu izdvojiti kao dva odlična ostvarenja a to su 'Hellboy'' i 'Panov labirint', dok filmovi tipa 'Pacific Rim', 'Blade 2', 'Hellboy 2' ili 'Mimic' su meni ništa više nego prosječni. Na budžet od 55 miliona, film je zaradio više od 74 širom svijeta, što je solidna cifrica.

Problemi bijelih ljudi u periodu prije 1. Svjetskog rata i njihovi ljubavni jadi je sve ono što ovaj film jeste. Ako vas je ova rečenica zaintrigirala, bujrum.. Ako ne... ocjena će sama sve reći. Del Toro, nismo se ovome nadali od tebe.