Dark Places (2015) Recenzije Filmova

Žanr: Drama, Mystery, Thriller
Redatelj: Gilles Paquet-Brenner
Glavne uloge:   Charlize Theron, Nicholas Hoult, Christina Hendricks
Trajanje filma : 01:53:00
Datum izlaska :  18 June 2015 (USA)

Libby Day imala je samo sedam godina kada je njena čitava porodica ubijena. Dvadeset pet godina sa 'Klubom Ubistava' odlučuje se vratiti na mjesto zločina i saznati pravu istinu o ubici.

U zadnje vrijeme sam apsoultno zaboravio na riječ 'raspust' i 'odmor' ali opet nekako pred spavanje nađem trenutka za sat i po vremena odmora i za film, po mogućnosti i ako sam pravo sretan, da bude dobar. Sinoć je bio red na ovaj, jedan od onih koji se dugo čekaju jer otkako je još bio u nastanku, kao neka ideja, meni je djelovao zanimljivo i još dodajte činjenicu da nam dolazi od priznatog autora best-sellera 'Gone Girl'.

Uz obećavajuć početak, možda budete dovoljno i strpljivi pa ostanete kroz čitav film koji je samo par puta uspio ponuditi zapravo i zanimljive momente, dok je većina filma utrošena na jadno ekraniziranje naizgled zanimljive knjige koja nudi puno praznog hoda, dosadne i predvidljive momente i sasvim malo uzbuđenja. Ja sam ga gledao iz razloga jer me zaintrigirala grupa glumaca koja sasvim solidno radi svoj posao i sama priča zbog koje ostajete do kraja samo da vidite jeste li zapravo bili ''upravu'' oko otkrivanja misterije, mada opet ne želim biti toliko grub jer sam lošeg raspoloženja pa ću ga proglasiti pristojnim i solidnim b-filmčićem kojem je očigledno nedostajala stroga i uspravna rediteljska palica koja zna šta uraditi sa kvalitetnim materijalom kao što je bilo u slučaju Gone Girl jer je njega režirao Fincher. Ponovo na filmu surađuju zajedno Theron i Nicholas Hoult koji su nedavno promovisali svoj zadnji film 'Mad Max' i hemija je očigledna, s obzirom da smatram da ovaj mladi glumac ima toliko neiskorištenog potencijala koji čeka pravi film i scenario da bi se istakao jer se u ovom filmu on i najbolje pokazao, barem po mom mišljenju, a nastup Charlize Theron mi je djelovao pomalo i preglumljen i sa suviše entuzijazma. Tinejdžerski du Tye Sheridan i Grace Moretz također su za svaku pohvalu.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,4/10 a na Tomatoesima malih 27%. Nema podatak o budžeti a ni o zaradi. Gilles Paquet - Brenner je reditelj filma, poznat po nekim kvalitetnim naslovima 'Sarah's Key' i nekim koji nisu za pohvalu poput 'Walled in' ili 'Gomez & Tavares'.

Režija je najveći krivac za neodlučnost filma da li da bude krimi drama ili krvavi trejler, pa hronološki iscjepkan film je još teže pratiti kada ste jedva zainteresovani, tako da, sumnjam da ćete ga zavoljeti, ali možete pokušati. Svaka ljubav zaslužuje nadu.

Ocjena:4/10