Green Room - Zelena soba 2016 Recenzija Filma

Žanr:  Crime, Horror, Thriller
Redatelj: Jeremy Saulnier
Glavne uloge: Anton Yelchin, Imogen Poots, Alia Shawkat
Trajanje filma : 01:35:00
Datum izlaska : 13 May 2016 (USA)

Nakon što su posvjedočili nemilosrdnom ubistvu, članovi pank benda se moraju suočiti sa nemilosrdnim skinheadsima koji ih žele ukloniti po svaku cijenu kao svjedoke.

Pogledao sam film još prije dvije noći i to ga nekako počeo gledati u dva ujutru, ali me razdrmao i razbudio, pa nije mi bilo svejedno baš zaspati, pa sam se prevrtao do pet i utonuo dok je svitalo i dok su pjevali pijetlovi.

Iako sam naišao na njega par puta na netu i vidio da je u pitanju film sa dobrim ocjenama, nisam se nešto posebno zanimao za njega, a trebao sam, baš iz razloga što je djelovao misteriozno i tajanstveno i što se nije marketinški rasipao, želeći da ostvari nemoguće. Krenem ja tako da ga gledam, uzimajući za rezervu pomalo neobećavajući početak i doživim pozitivno iznenađenje, toliko pozitivno, da sam zaključio kako je ova godina itekako plodna za ova žanr i da je već sada izrodila mnoštvo hororaca koji imaju potencijala da budu pamtljivi i dugovječni klasici. Ovo što spomenuh ''neobećavajući početak'', opravdat ću argumentom da zapravo početak filma ne odaje utisak da će se kasnije sve pretvoriti u krvoproliće, ono napeto, brutalno i nemilosrdno, jer uvod u ''Green Room'' više je djelovao kao uvod u jedan alternativni, indie hororac koji je statičan do te mjere da labilni bježe iz sobe, a uporni gledaju do kraja očajavajući. Tako da ću još jednom ponoviti kako dugo nisam gledao ovako kvalitetan hororac, inteligentan i promišljen, a na stranu to što je odglumljen itekako dobro, pa će mi biti teško izdvojiti nekog posebno. Samo ću izdvojiti Patricka Stewarta, zbog kojih će mnogima vjerovatno ova njegova uloga zločinca biti zanimljiva i neobična. Emotivnu notu filmu dodaje nastup Anthona Yelcina, nedavno preminulog holivudskog glumca koji je preminuo pod nerazjašnjenim okolnostima, a iza sebe je imao brdo kvalitetnih filmova i vjerovatno mnogo bogatih planova za budućnost. Od zapleta koji zapravo nije zaplet, pa do eksplicitnih i nasilnih trenutaka koji će vas primorati da možda okrenete glavu u drugu stranu ukoliko ostanete uz film, ''Zelena soba'' je dostavila u svakom smislu.

Ocjena na IMDb.com mu je zavidnih 7,5/10 a na Tomatoesima 91%. Film u Americi nije zaradio mnogo, tek nešto više od tri miliona dolara. Jeremy Sauliner je reditelj filma, a iza sebe ima naslove tipa ''Muder Party'' i ''Blue Ruin''.

Kao što sam već rekao, ova godina koja je već fino upolovila, bit će itekako plodna što se tiče filmskih podviga, naročito u horor žanru, što ovaj film svakako potvrđuje. Dakle plodna sa sočnim i mnogo lijepim plodovima.

Ocjena:10/10