Hidden (2015) Recenzija filma

Žanr: Horor, Triler,
Redatelj: Matt Duffer
Glavne uloge:    Alexander Skarsgård, Andrea Riseborough, Emily Alyn Lind
Trajanje filma : 01:24:00
Datum izlaska :  15 September 2015 (USA)

Tročlana obitelj bježi u skriveno sklonište od nastupajuće apokalipse ali dani provedeni tu pomoći će im da shvate da nisu sami i da je opasnost svuda oko njih.

Vjerujte da mi nikad nije bilo mrže i da mi nikad nije bilo toliko mrsko napisati osvrt za film nego sad. Zašto? Pa tri su sata ujutro, spava mi se a ne mogu zaspati, sutra je nedjelja a film nije vrijedan vođenja neke velike i bitne polemike o njemu, ali ajde reko da se uradi šta se mora.

Sasvim slučajno sam naišao na ovaj film, što znači dakle, da nisam ni znao da postoji, ali privukla su me glumačka imena i trejler pa kontam ponudit će mi nešto iznenađujuće dobro jer meni pozitivna iznenađenja stvarno trebaju. Radnja počinje u skloništu gore navedenom, kada mala djevojčica Zozo doziva majku i govori joj kako je njena lutka predosjetila 'Breathers'(ljude koji dišu, nemoguće je drugačije prevesti ovaj naziv). Majka joj govori da se ne plaši, zove oca da spasi stvar i tako smo se upoznali sa čitavom ekipom bitnom za ovaj film. Kako ide film, iz minute u minutu shvaćam kako će sve završiti te da će kraj biti poptuno neočekivan i suprotan onome na što film čitavo vrijeme naslućuje. Do polovine sam ga pratio sa užitkom, uz veliko zanimanje za finale i sudbinu porodice, još više bio zaintrigiran flashbackovima gdje smo počašćeni scenama u kojima je predstavljen početak te apokalipse. Sve izgleda fino upakovano i učinilo mi se da će ovo biti pravi mali niskobudžetni horor koji će zaista me iznenaditi, ali krajnji ishod je ravnodušnost - totalna ravnodušnost. Po nekim sajtovima sam zapazio mnogo dobrih kritika a i neki koji su ga kamenovali kao začuđujuće loš film, a ja ću izgleda biti u ovoj grupi. Nije film loš toliko zaista, nego ne shvatam poentu, nije mi jasno kako imamo još jedan horor koji nije strašan i kako su od postapokaliptične priče stvoriti tragičnu obiteljsku situaciju koja je više za epizodu neke serije nego li za film. Andrea Risebourouhg koja igra glavnu ulogu u filmu, inače mi jedna od dražih glumica a što, to dokazuje u ovom filmu. Finale ''Hidden'' filma je solidno, ali u globalu ništa što trebate pogledati, zaista. I da, ne mogu da se ne osvrnem na užasno loše CGI efekte koji su još više ubili ovaj film. Znam, neki će reći: pa ajde ba, ionako je niskobudžetni film, bitna je priča, radnja, gluma... Sve je bitno, sve je bitno.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,4/10 a na Tomatoesima za sada još ništa. Nema podataka ni o zaradi, a što se tiče režije - Duffers braća su ti koji stoje iza filma, ne toliko poznata, a ko zna, možda ih nešto i proslavi.

Na kraju sam shvatio da je poenta filma kao ''izađi iz svoje comfort zone''. Jesam dobro? Ili je u pitanju nešto sasvim drugo? Moguće je da je moja nezainteresovanost za ovu ispodprosječnost ubila svaku moguću ideju o onome čime se film bavio.

Ocjena:5/10