High-Rise (2016) Recenzija filma

Žanr: Akcija / Drama / SF
Redatelj: Ben Wheatley
Glavne uloge: Tom Hiddleston, Jeremy Irons, Sienna Miller, Luke Evans, Elisabeth Moss
Trajanje filma : 01:57:00
Datum izlaska :   2016

Jedan neobični neboder u kojem mnogi žele živjeti pretvara se u pakao kada životi stanara odjednom počnu da se isprepliću.

Misteriozna najava, puno poznatih glumaca i jedna neobična priča. Sve me ovo u sekundi kupilo i bilo je izvjesno da ću ga kad-tad i pogledati. Sinoć, petak večer, a ja sam u stanu i bez želje da izađem u provod i u noć, ostanem gledati neki film. Odlučim se na ovaj u mrtvoj trci između naslova ''Triple 9'', ''Eddie the Eagle'' i ''Sacrifice''(sad znate koje vas recenzije čekaju.

A možda i bolje što nisam izašao u grad jer ovako nisam ništa popio, uštedio sam dakle, a zaspao sam i u razumno vrijeme i to zahvaljujući baš ovom filmu. Velika očekivanja da će ovaj, stilski neobičan film biti nešto što me najzad oduševiti, doveli su i do velikog razočarenja. Inače nisam pristalica eksperimentisanja sa stilom, sa načinom snimanja, sa naracijom, ali to nerijetko ispadne kao itekako dobar izbor. Međutim, kod ''High-Rise''a se nisam puno opirao i prije zapleta sam shvatio da mi se već ne sviđa, da je nekako neuredan i problematičan, odaje utisak da je zanimljiv i da će donijeti nevjerovatan i uzbudljiv zaplet pa samim time i kraj, ali to što sam ja zaspao u nekoj polovini filma treba da vam kaže sve. I ne sikirajte se, odgledao sam ga jutros ono malo koliko mi je ostalo. Htio sam biti strpljiv i do kraja izgurati načeto, ali razočaranost je bila evidentna na mom izrazu lica. Stilski je film jako drzak i smio, razlikuje se po mnogočemu od onoga što smo navikli, a ono što nam želi reći jako je poučno ali i fino upakovano, međutim i Tarantino je smio i drzak, a isto tako i Alejandro Innaritu i njihovi filmovi su uspješni, oni znaju da ih učine zanimljivim i da to upakuju u proizvod kojem rijetko ko može odoljeti. U ovom filmu jak dojam ostavljaju i sam Hiddlestone, te Luke Evans, Irons i Moss, što znači da je reditelj barem po tom pitanju, čvrsto držao kormilu i palicu i uradio zavidan posao s performansima, ali to je samo jedan segment filma od mnogobrojnih. Tako sam na kraju shvatio da je film jedan klasičan primjer moderne umjetnosti, djeluje onako futuristički, ali u svom tom izdvajanju od standarda, film je pobjegao od zdravog razuma i svega lijepog.

Ocjena na IMDb.com mu je osrednjih 6,4/10 a na Tomatoesima zavidnih 70%. Nema još zvaničnih podataka o zaradi ovog filma. Reditelj je Ben Wheatley, poznat po filmovima kao što su ''Kill List'', ''Sightseers'', ''Down Terrace'' i ''A Field in England''.

Rijetko griješim, a ovoga puta sam gotovo siguran da nisam pogriješio jer ''High-Rise'' ne samo da vam neće leći, nego će vam pomutiti um i poigravat će se s vašim strpljenjem.

Ocjena:3/10