Keanu (2016) Recenzije Filmova

Žanr: Komedija, Akcija
Redatelj: Peter Atencio
Glavne uloge: Keegan-Michael Key, Jordan Peele, Tiffany Haddish
Trajanje filma : 01:40:00
Datum izlaska : 29 April 2016 (USA)

Prijatelji moraju smisliti lažna imena i dobru priču kako bi se infiltrirali u podzemlje svog društva kako bi vratili mačku jednog od njih.

Znate onaj trenutak kad pogledate neki dobar trejler pa jedva čekate da film izađe jer se nadate da će biti onaj koji će izuti iz cipela. Ali desi se veliki preokret i film od vas učini ravnodušnu dasku.

Radnja film je pomalo poznata, onako tipična, ali sve u svemu zanimljiva jer je očita parodija na film Keanu Reevsa ''John Wick'', tako da je film imao potencijala da zaista osvoji scenu. Međutim... prije nego što se dotaknem srži problema, red bi bilo da malo rasčistimo o čemu se radi. Naime, dva prijatelja, gdje je jedan od njih u uspješnom braku, a drugi u rasulu nakon propale veze, još više jačaju svoj odnos kada njihovo prijateljstvo na kušnju stavlja nestanak mačke jednog od njih. I ne mačke, koliko zapravo male, umiljate mace zvane Keanu. Kroz potragu za macom i borbom sa negativcima, serviraju nam se surove šale, akcioni momenti i pomalo zastrašujući likovi što sve u kompletu ovo čini jednom uzbudljiv i šarenolikom komedijom, ali na papiru, jer je u realnosti sve nekako sporo, monotono, dosadnjikavo, suhoparno i što je najgore, skoro nikako smiješno. Kay i Peele koji imaju i svoj vlastiti šou, na velikom ekranu realizirajući naizgled jednu uspješnu filmsku priču, jednostavno su preslabi da bi napravili nešto snažno, nešto dugotrajno i nešto za sve. ''Keanu'' će zato, vjerujem, biti drag samo fanovima ovog humorističnog dvojca koji su i okupili veliku humorističnu podršku kako bi ovo učinili velikim filmom, ali, ali.... Da ne ubijam više atmosferu i moguću uzbuđenost oko filma, ostavit ću vama na odluku da li ga pogledati ili ne, ali s obzirom da je za cilj ''Keanu'' bilo ismijati popularne i aktuelne filmove, likove i situacije, mislim da znamo ko će na kraju imati onaj ''last laugh''. Dobronamjeran u svakom pogledu, ali bez čvrste rediteljske palice koja bi ideju pretvorila u klasik.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,3/10 a na Tomatoesima zavidnih 77%. Film je koštao 15 miliona dolara a isplaćeno mu je oko 20ak i to samo u Americi. Peter Atencio je reditelj filma koji je i reditelj epizoda serije ''Kay & Peele'', a i jednog niskobudžetnog hororca ''The Rig''.

Baš me oneraspoloži na sekund kada neki film koga sam htio da zavolim, na kraju me ostavi razočaranog a u ovom slučaju, nimalo nasmijanog. ''Keanu'' je imao mnogo potencijala, mogao je da bude čak i jedna od komedija godine, a ovako,mislim da je njegov rok trajanja kao nekog soka iz tetrapaka... ako ga otvoriš, iskoristi ga za dva, tri dana jer će se veoma brzo pokvariti.