Kljova - Tusk 2014 Recenzija Filma

Žanr: Drama, Horror, Commedy
Redatelj:   Kevin Smith
Glavne uloge:      Justin Long, Michael Parks, Haley Joel Osment
Trajanje filma : 01:42:00
Datum izlaska :   19 September 2014 (USA)

Kada voditelj radijskog programa, misteriozno nestane u šumama Manitobe, njegov kolega i njegova cura sa nekadanjim policajcem kreću u potragu za njim.

Dobrodošli na District for The Movies. Ovo je sajt recenzija i kritika za filmove. Ako ne znate koji film da izaberete u ovom moru filmova, na ovom sajtu ćete postati odlučniji. A sada trenutno čitate recenziju jednog od najuvrnutijih filmova u skorije vrijeme.

Iako sam bio pomalo skeptičan zbog hladnog dočeka ovog filma, u meni je bilo još mjesta za malo nade da će ovaj film zapravo biti suprotno od očekivanog i da će na mene ostaviti pozitivan utisak. I takav utisak stičemo na početku, no iz scene u scenu i kako se radnja odvija, zapliće i raspliće, shvatate da zapravo uzalud gubite vrijeme uz ovaj film i da bi vam se svidio jedino u slučaju da ste stonirani ko nikad i da vam je sve ravno do Amerike. Ali to je za mene bilo poprilično negativno iznaneđenje, s obzirom da je priča djelovala zanimljivo i da jednu od uloga igra Johnny Depp, no razočarenje stigne ubrzo tako da barem s moje strane imate upozorenje da se ne bavite ovim filmom jer previše je neobičan i drugačiji da to prelazi sve granice razuma i onda vam na kraju ne ostaje ništa nego da se osjećate slomljeno jer ste prisustvovali ovakvom filmu. Od svih glumačkih pojava, najjači utisak svakako ostavlja negativac Howard Howe kojeg igra Michael Pakrs, inače iskusan u ovom poslu. Ostatak je manje više zanemarljiv tako da je, sve u svemu, tip filma koji nije tek tako prolazan i lako zaboravan, nego naprotiv, nešto što će te dugo pamtiti ako se usudite da ga pogledate baš zbog činjenice da je neobično i bolesno loše urađen film.

Ocjen na IMDb.com mu je 5,7/10 a na Tomatoesima niskih 39%. Film je zaradio u Americi malo više od milion dolara što nije dovoljno da bi pokrilo bilo kakav budžet. Reditelj filma je Kevin Smtih, koji je očigledno upao u krizu identiteta jer je nekad radio i dobre filmove poput 'Clerks', 'Clerks 2', 'Chasing Amy', 'Dogma'', 'Red State' i sl. ali ovaj miks žanrova je bio bijedan pokušaj da se domogne stare slave u kojoj je nekad uživao.

'Tusk' je obećavao i mogao je i kao bolestan film naći svoj put do zvijezda, ali ovako aljkavo i loše urađen da se svima diže kosa na glavi, neće naći ni put, bilo kakav, a kamo li zvijezde.

Ocjena:4/10