Klub bahatih - The Riot Club 2015 Recenzija Filma

Žanr: Drama, Triler
Redatelj: Lone Scherfig
Glavne uloge: Thomas Arnold, Harry Lloyd, Amber Anderson
Trajanje filma : 01:47:00
Datum izlaska :  27. Ožujak 2015.

Dva brucoša na Oxford univerzitetu pridružuju se glasovitom 'Klubu odmetnika' gdje se reputacija za jednu noć može izgraditi ili srušiti.

Rijetko bivamo bombardirani marketingom za neke britanske filmove i razlog vjerovatno leži u tome što oni, nešto slabije snimaju filmove no ameri, ali snimaju kvalitetnije i bolje projekte, pa izbace tu i tamo poneki naslov koji obiđe čitav svijet. Ovaj nije takav tip filma, ali mi je izgledao zanimljivo, naslov zvučao primamljivo, pa reko da vidim šta se tu radi.

Kritike su bile na strani filma, publika tu i tamo, ali ono što me kod filma privuklo jeste, prije svega što je britanski, drugo tematika kojom se bavi. Dakle, radnja se vrti oko faklutetlija na jednom od najprestižnijh koledža na svijetu, tačnije na Oxfordu, koji pristupaju glasovitom klubu odmetnika. U početku se članarina u tom klubu činila isuviše zabavnom i prestižnom da bi na kraju shvatili da je sve zapravo, ali samo ne to. Da je to mjesta razvrata, morbidnosti i kriminala. Ovaj film u više navrata ima tendeciju da nam se pokaže kao jedan tipični hladni britanski triler, no u suštini, ovo je jedna zapravo solidna drama sa emocionalnim ispadima, s dosta intriga koja je, ruku na srce, zanimljivija mnogo prije nego što dođe zaplet i neke napete scene sa akcijom i dinamičnošću. Tada se film, upravo u tim trenucima pokazuje kao slab u želji da se pokaže kao jedna psihološki jaka triler drama, ali sve u svemu nije toliko loš i da se pogledati. Jedan od razloga su naravno i to što ima odlične performanse i što je s njima postigao mnogo više, još jednom potvrđujući kvalitet branitelja britanske kinematografije. Uglavnom, kroz 'The Riot Club' dobijate pravu sliku bogataša, njihove pokvarenosti i razmaženosti koja se olako može odbiti o glavu ukoliko se status bogataša pokuša zloupotrijebiti. I kad kažem 'bogataš' ne mislim generalno na taj tip ljudi, nego na one koji su uz to na visokim pozicijama i koje su neka vrsta plave krvi. Iako mislim da je film, da budemo na čisto, bez neke konkretne poente, može se pogledati.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,1/10 a na Tomatoesima zavidnih 79%. Rediteljica filma je Lone Scherfig, poznata po filmovima 'One Day' i 'An Education', što ju je zapravo i proslavilo, Film je van Amerike zaradio nešto više od 2 miliona dolara.

Nije najbolje iz Velike Britanije i nije film za svakoga, ali nešto što je meni bilo zanimljivo i u par momenata šokantno i zabavno, vjerujem da će barem i polovini mojih čitatelja.