Kuc kuc - Knock Knock 2015 Recenzija Filma

Knock Knock

Žanr: Horor, Triler
Redatelj: Eli Roth
Glavne uloge: Keanu Reeves, Lorenza Izzo, Ana de Armas
Trajanje filma : 01:39:00
Datum izlaska :  9. Listopad 2015.

Kada voljeni otac i vjeran muž Evan ostane kod kuće preko vikenda kako bi radio dok se njegova porodica provodi na plaži, dvije bespomoćne djevojke se pojavljuju na njegovim vratima u potrazi za internetom i suhom odjećom, no ono što počne kao igra zavođenja završit će se kao opasna igra mačke i miša.

Prvi isječci iz filma, prve najave i ocjene filma 'Knock Knock' bile su za svaku pohvalu, sve na svom mjestu i vjerujem da je isčekivanje svakog od nas raslo do onog trenutka kada se bližio izlazak filma u kina. Mnogi su ga sasjekli već u startu, neki mu nisu dali ni šansu a mali je broj onih koji su se pitali, zašto toliki hejt na ovaj film. Među njima sam bio i ja.

Keanu Reeves u horor trileru jednog horor majstora i zanimljiva radnja, sve je ličilo na uspjeh i nisam dao da me ometu negativne kritike i hejt publike. Radnja započinje uvodom u život i harmoniju jedne četveročlane porodice koja živi u raskošnom susjedstvu i raskošnoj kući i gdje su svi naizgled sretni i nasmijani. Fin uvod, stvarno, nemam šta reći. Majka i dvoje djece odlaze na plažu jer otac mora da preko vikenda vrijedno radi, ali njegovu posvećenost poslu prekidaju dvije djevojke koje se pojavljuju na vratima njegove kuće tražeći pomoć. Ne sluteći kako će se sve preokrenuti i kako su djevojke psihopate i manijakalne, on ih pušta u kuću... Gledali ste trejler, tako da vam ne moram govoriti kako se radnja zapliće, jer svi trenuci koji dovode do toga i par trenutaka poslije, odrađeni su stvarno korektno s osvrtom na detalje, ali poslije zapleta sve već gubi i smisao i film postaje jako uvrnut i nezanimljiv. Sasvom je jasno da ovaj reditelj u podtonu svojih filmova koristi humor i osjetit ćete ga u nekim dijelovima, ali taman kad sam pomislio da ću pojavu Keanu Reevsa proglasiti jedinom pozitivnom stranom filma, njegov performans sam po sebi postaje smiješan u zadnjoj trećini filma, a ono što je trebala biti igra, i to napeta igra mačke i miša, pretvara se u sadistički čin mačke nad mišem koji ne može pobjeći skoro ni u jednom trenutku. I gdje je tu napetost? I onda na kraju zapravo je jasno da dvije glavne glumice koje igraju negativnu ulogu kradu svu pažnju. Nije ovo loš film, ali u globalu mu je mnogo toga trebalo da bude dobar i da karijere glumaca obrne za tristo šezdeset stepeni.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,4/10 a na Tomatoesima 33%. Eli Roth, reditelj kojeg spominjem čitavo vrijeme, nekima je poznat i kao glumac, a nekima će zvučati poznato imena njegovih filmova poput 'Hostel', 'Hostel 2 ', 'Koliba straha' i film kojeg je snimio 2013. ali tek prije mjesec, dva imao je svoju premijeru i izašao je u kina zbog problema u post-produkciji, a u pitanju je 'The Green Inferno'. Na ovog reditelja gledam kao na dobrog učenika u školi sa suhim peticama, a ovaj film mu dođe nešto kao loše urađen kontrolni. A popravit će se, vjerujem i zato čekam njegov slijedeći kontrolni, upravo taj 'The Green Inferno' da vidim hoću li ga oboriti, ne na godinu, nego zauvijek. Još nema podataka o zaradi.

Još jednom da ponovom - 'Knock Knock' nije loš film, ali treći čin urađen je poprilično slabo i nepromišljeno i ništa, što je trebalo, ne dolazi do izražaja nego nam kroz glavu čitavo vrijeme prolazi kako su ove cure lude. A reklamna rečenica filma je trebala biti ''Muškarci su svinje. I svaki će biti kažnjen zbog toga''.

Ocjena:5/10