Maggie (2015) Recenzija Filma

Žanr Horror, Drama,
Redatelj: Henry Hobson
Glavne uloge: Arnold Schwarzenegger, Abigail Breslin, Joely Richardson
Trajanje filma : 01:35:00
Datum izlaska :   8 May 2015 (USA)

Tinejdžerka Megi biva zaražena virusom u nezaustavljivoj epidemiji koja hara svijetom i njen voljeti otac učinit će sve da je spasi.

Od tijela kakvog je imao kada je došao tek iz Austrije u Ameriku, od hitova poput 'Conana', 'Terminatora', Istinitih laži', 'Crvenog usijanja' i sličnih akcijskih filmova i od guvernera Kalifornije, eh od tada, Arnold nije napravio ništa novo i drugačije da ga se pamti i ponovo vrati u žižu interesovanja, osim možda što mu se sin zabavljao sa propalitetom od Miley Cyrus i što je imao par kameo uloga u besmislenim skupim filmovima tipa 'Expendables'. Kada je izašao trejler za 'Maggie', fanovi su poludili, internet se poklonio filmu i svi su bili u fazonu ''Evo ga, Arni se vratio i to u hororu. I to u hororu sa zombijima''.

I u meni je bilo malo euforije oko ovog filma jer sam, iskren da budem, očekivao spektakl kakav se rijetko viđa jer glumac svjetskog kalibra da se nađe u jednoj ozbiljnoj horor drami sa zombijima ipak nije mala stvar. I još mu kolegicu/kćerku igra glumica koja je još sa deset godina bila nominovana za Oskara, onda samo zasjednete i s nestrpljenjem čekate kada će film izaći, a kada izađe, opet zasjednete i opustite se jer mnogi kritičari i većinski dio publike smatraju da će se vaša očekivanja i čekanja isplatiti i opravdati. Želim da napomenem i upozorim sve vas prije gledanja, jer vjerujem da je veliki broj zaintrigiranih, da ne očekujete horor nabijen akcijom, strašnim momentima i krvoprolićem gdje iza svega stoji Arni jer vjerujem da sam film nagovještava to, ali u pitanju je zapravo jedna drama o obitelji koja se raspada i o odnosu oca i kćerke u apokalptičnom svijetu gdje smrtonosni virus ljude polako pretvara u zombije sve dok to oni na kraju i ne postanu pa moraju biti odvedenu u karantenu ili biti ubijeni. Par scena koje možemo pripisati horor žanru svakako ima, no svejedno film je isuviše statičan i liči na jednu moderniju verziju melodrame, pa se, upravo zbog toga, zapravo mnogima i neće svidjeti. Da bi uživali u konceptu filma, u performansu likova, u nekim pomalo univerzalnim momentima koji definitivno podliježu svim mogućim stereotipima, klišeeima i svemu već viđenom, morate razumijeti sam koncept 'Maggie', koji je zapravo neka vrsta ljudskog i sentimentalnog pristupa virusu zombija gdje čovjek očigledno ne može funkcionisati kao mašina i mora biti pristrasan bez obzira ugrožavalo li to njegov život i život ljudi oko njega ili ne. To film nekako čini i unikatnim i izdvaja ga iz mora sličnih filmova gdje je prioritet prikazati zombie apokalipsu na što krvaviji i brutalniji način. Pošto je brzo prošao dok sam ga gledao, imao sam osjećaj da je mnogo toga ostalo nedorečenog i da su nam ostali dužni barem još malo akcije, ali šta je tu je.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,4/10 a na kritičarskom sajtu Rotten Tomatoes osrednjih 51%. Nije poznata zarada filma, a sumnjam da će pokoriti rivale koji su već sedmicama na vrhu ljestvice po zaradi, jer izlazi u limitiranom broju kina a i procurio je online pa će raja radije sjediti kod kuće i gledati ga nego u kinu. Henry Hobbs je reditelj filma i ovo mu je filmski debi.

Od Arnija samo još možemo očekivati da zadnji, odnosno peti dio 'Terminator'a, koji izlazi na ljeto, bude odličan i revolucionaran i da ga taj film vrati barem na malo u svijet živućih holivudskih zvijezda, a ako ne bude ono što od njega očekujemo, onda ovaj austrijanac slobodno može ići u penziju na vrijeme i prije nego što bude prekasno jer sa 'Maggie'm, iako je ponudio dirljiv i pamtljiv performans, nije ostvario ono što je želio jer je na kraju ipak riječ samo o jednom prosječnom, solidnom i gledljivom filmu. Dakle, ništa specijalno, nažalost.