Max 2015 Recenzija Filma

Žanr:  Adventure, Family
Redatelj: Boaz Yakin
Glavne uloge:  Thomas Haden Church, Josh Wiggins, Luke Kleintank
Trajanje filma : 01:51:00
Datum izlaska :   26 June 2015 (USA)

Pas marinac koji se vraća iz Afganistana nakon što je preživio traumu, umjesto da bude uspavan, usvaja ga porodica čiji je sin poginuo na ratnom polju.

Kada je izašla najava za ovaj film, izgledala mi je malo u fazonu ''već viđeno'', ali filmovi sa životinjama naročito sa psima su mi jedan od dražih podžanrova, pa sam mu dao priliku čim sam uhvatio slobodnog vremena. Poenta je da film nije loš, ali sam se osjećao ravnodušno skoro čitavo vrijeme.

Pitate se možda zašto loša ocejna ili mislite da sam postao sitničav kad je riječ o ocjenjivanju filmova, ali ne, stvarno nisam, nego jednostavno u svakom filmu, koliko god tražim ono dobro, ono loše se samo potkrade i bude itekako primjetno i ja to ne mogu tek tako zaobići. 'Max' je jedan, relativno poznat film, dobronamjeran i topao, ali takav kakav je, isključivo je za djecu jer njima američka propaganda u ovom filmu neće biti u prvom planu, a sve predvidljive i izlizane trenutke neće ni osjetiti. Radnja prati Maxa i njegove nove vlasnike, nakon što njegov prvobitni vlasnik, marinac Kajl pogine u jednoj od misija i da ne bi bio uspavan, porodica ubijenog mladića ga udomljuje a mlađi sin sklapa neraskidivu vezu sa njim. Slab sam na pse, inače, pa sam ovaj film gledao s velikom zainteresovanšću ali krajnji ishod je totalna ravnodušnost bez imalo empatije jer me ničim posebno nije zaintrigirao, čak štaviše, igra po dobro poznatoj formuli pa kao takav niti ne može izazvati neku pozitivnu reakciju kod publike, onih pažljivih promatrača. Gluma je nekako neprimjetna stvar kod ovog filma, djeluje kao usputna i nebitna stvar i kao isforsirani segment ovog filma koji svejedno ne prolazi toliko zapaženo niti je za pohvale. Kad sam već pomenuo riječ 'propaganda' u ovom filmu, a ona ne bi tek tako trebala biti korištena jer nije toliko bezazlena, ja je koristim s pravom, jer amerikanci kroz ovu toplu, obiteljsku i dobronamjernu priču, promiču vrijednost života jednog amerikanca koji se bori na neprijateljskom polju, a ja ne studiram možda političke nauke niti sam politički angažiran, ali sam upućen i tom polju i znam šta im je bilo za cilj, svejedno bila ova priča istinita ili ne, kao podsvjesna poruka koja se šalje najmlađima, na 'Max'a gledajte kao i na opasno oružje koje vrlo lako može eksplodirati ako ne znate kako se služiti njime. A ja vam preporučujem da se uopšte ne služite njime, ne zbog eksplozije, nego vjerovatno zato što niste dijete i ne treba vam nešto ovako u životu. Jedna od dirljivih scena je kada se pas pojavi na sahrani svog vlasnika. Tu vam neće biti svejedno.

Na IMDb.com ocjena mu je povisokih 6,9/10 a na Tomatoesima 35%. Na 20 miliona dolara film je zaradio preko 42 što je solidna cifra. Reditelj filma je Boaz Yakin, koji iza sebe i lagane dramedije, biografske filmove i krvave trilere a poznati naslovi su 'Fresh', 'Safe', Djevojke iz visokog društva', 'Sjećanje na titane' itd.

Isključivo za mlađu ekipu. Za starije i vremešnije, mnogo je boljih klasika i naslova u kojima je pas jedan od glavnih uloga a ove godine ipak samo imamo jednog 'Maxa' vrijednog gladanja, a to nije ovaj, bez obzira koliko je sladak, nego onaj 'Mad' koji juri po pustinji sa Furiosom.

Ocjena:4/10 ​