Max Steel (2016) Recenzija Filma

Max Steel

Žanr: Akcija, SF
Redatelj: Stewart Hendler
Glavne uloge:  Ben Winchell, Josh Brener, Maria Bello
Trajanje filma : 01:32:00
Datum izlaska :    14. Listopad 2016.

Iako sam veliki fan filmova o superherojima treba priznati da nisam previše upoznat s Max Steel, Mattelovom igračkom prema kojoj je napravio animirane serije i kompjuterske igrice, a sada igrani film.

U filmu pratimo tinejdžera Max McGrath (Ben Winchell) koji se zajedno s majkom (Maria Bello) vraća u grad u kojem je rođen Max a njegov otac, naučnik, ubijen je pod nerazjašnjenim okolnostima. Max-ov život će se zakomplikovat kada mu tijelo počinje da stvara čudne nalete energije koju ne može kontrolisati. Na rubu opasne eksplozije, Maxa spašava Steel (glas Josha Brenera), tehno-organski vanzemaljac, nakon čega ovaj dvojac otkriva da zajedno mogu kontolisati energiju i usmjeriti je u nadljudsku snagu koja će im trebati da bi mogli da pobjede misteriozne snage koje prijete svijetu.

Ovaj film je pravljen da bude još jedna franšiza na osnovu koje bi proizvođač Mattel mogao dodatno da zarađuje na svom proizvodu. Ovaj film je toliko los da je pitanje na kraju koliko će im se ovaj plan ostvariti. Max Steel je potpuno bezličan film o superjunacima koji više izgleda kao loš TV film nego ozbiljan pokušaj.

Scenarij je stvarno los, ali za njim nešto ne zaostaje mnogo ni režija redatelja Stewarta Hendlera. Iako je ovo uvodni film, odnosno priča o postanku, ipak treba previše vremena da se išta ozbiljnije počne događati. Redatelj stvarno ima jako čudan izbor kadrova i rezova. Pa tako u uvodnim scenama imamo prebacivanje s akcijske scene u kojoj su naoružani specijalci, na scenu večere i nazad, to traje punih desetak minuta.

Ben Winchell u glavnoj ulozi je strasno blijed, ali to nije samo njegova zasluga, nego zasluga i scenariste Christophera Yosta prema kojem Max ispada i kukavica. Max nakon sto otkrije da se nešto čudno dešava s njegovim tijelom, otiđe na google i upise "moje tijelo izbacuje električnu tekućinu". Neko bi sigurno pomoć tražio na google!? ova scena govori koliko je scenario los. Winchell nema niti malo karizme potrebne da bi bio dobar superjunak (Tony Stark je tako moćan zbog Roberta Downeya Jr), a cijelo vrijeme ima jedan te isti izraz lica. Jedine scene u kojima donekle funkcionira su one s Anom Villafane, koja igra njegovu djevojku, iako je njihova veza potpuno nepotrebna u filmu.

Sarkastični Steel treba da bude robot koji će nas pridobiti svojim humorom, ali umjesto toga imamo potpuno iritantnog vanzemaljskog robota sa promašenim smislom za humor. Andy Garcia je neprepoznatljiv i njegovo prisustvo, kao i Marie Bello je potpuno neiskorišteno. Iako je Maria Bllo bila ograničena lošim scenarijom ona je jedina svjetla tacka ovog filma. Najveća energija u svemiru čija se radnja filma vrti oko nje, MaX Steel je izuzetno blijed film koji jednostavni ne privlači ničim.

Za film, čija se radnja vrti oko najveće energije u svemiru, Max Steel je izuzetno blijedo film koji jednostavno ne privlači ništa (čak ni uvijek lijepo Bello ne pomaže). Loša gluma glavnih protagonista, očajni i predvidljiv scenario i loša režija doveli su do katastrofalnih rezultata za koje će, nadam se, Mattel odustati od planova o stvaranju filma Max Steel franšize.

Ocjena 4/10

Max Steel