Men, Women & Children (2014) Recenzija

Žanr: Komedija, Drama
Redatelj: Jason Reitman
Glavne uloge:  Kaitlyn Dever, Rosemarie DeWitt, Ansel Elgort
Trajanje filma : 02:00:00
Datum izlaska :   17 October 2014 (USA)

Grupa srednjoškoloca i njihovi roditelji, pokušavaju kontrolisati svoj život kada o njihovim vezama, ljubavnim životima i ostalim bitnim stvarima upravlja internet.

Film sa zanimljivom tematikom koja nekako nikako da nađe svoj put do publike koji bi bio posut zvijezdama, a zvijezde su metafora za novac, ove godine ima više priča u jednoj i pokušava se sa svima njima nekako izboriti da bi to sve na kraju imalo nekog smisla.

U meni se borilo više osjećanja vezano za ovaj film jer sam ga prvo htio žarko pogledati, jer nam dolazi od priznatog i kvalitetnog reditelja, a onda sam se ''nećkao'' kada sam vidio da nam sustižu mlake kritike za ovo ostvarenje. Inače, premisa je zanimljiva i više priča u jednom filmu je nešto što itekako dobro može ispasti ako se uradi kako treba. Priča ovog filma vrti se oko četiri porodice, koji su svi pod očiglednim utjecajem interneta, i ne znam kako ovaj film imalo mogu nazivati komedijom, kad je zapravo očigledna poruka ovog filma zloupotreba interneta i sve njegove mane, a to nikako ne može biti smiješno. Uglavnom, ispočetka nisam shvatao zašto je ovaj film relativno loše dočekan kod kritičara, no kasnije sam počeo shvatam da prisustvujemo jednom relativno sporo filmu gdje se mnogo togo presipa iz šupljeg u prazno. Iako je zanimljiv i ako je donio nevjerovatno dobre performanse, ovog puta od Adama Sandlera i Jennifer Garner posebno, mislim da, sveukupno gledajući, imamo jedan solidan film koji je imao previše potencijala ali je nekako sve otišlo niz rijeku i urađeno je bez one ambicioznosti koja je za ovu tematiku i ovakvu ekipu trebala biti i više nego vidljiva.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,6/10 a na Tomatoesima niskih 31%. Nepopularnost i slaba traženost ove tematike očituje se i u zaradi jer je film širom svjetskih kina zaradio tek 1 milion dolara što je očigledno mala cifra. Reditelj filma, kojeg sam gore pominjao, Jason Reitman, proslavio se filmom 'Juno', ali jednako su dobri njegovi filmovi kao što su 'Hvala što pušite', 'U zraku', 'Labor Day' i 'Young Adult'.

Ako ste se ipak na kraju odlučili da pogledate film, nekako ćete se poslije gledanja osjećati mlako, kao dam je film popio svu pamet, a zapravo se radi o filmu koji jednu preozbiljlnu i presurovu temu, olako i prenaivno obrađuje.

Ocjena:5/10