Mr. Holmes 2015 Recenzija Filma

Žanr: Drama, Kriminalistički, Misterija
Redatelj: Bill Condon
Glavne uloge: Ian McKellen, Laura Linney, Milo Parker
Trajanje filma : 01:44:00
Datum izlaska :   17. Srpanj 2015.

Ostarjeli i oronuli Holmes prisjeća se trenutaka iz svog života i sa žaljenjem i sjetom se prisjeća svog zadnjeg neriješenog slučaja koji uključuje jednu prelijepu ženu.

Holmes, kao lik detektiva koji je riješio najmisterioznije slučajeve u Engleskoj i šire i koji je inspirisao mnoge druge detektive koji su nastali poslije, imao je mnoge ekranizacije, obrade i nastavke, ali nešto najsvježije čega se moramo prisjetiti su svakako dva odlična filma sa Robert Downey Jr. u režiji Guy Pierca i serija 'Sherlock' sa Benedict Cumberbatchom i Martinom Freeman koja se vrti na BBC-u i gdje svaka sezona ima samo po tri epizode koje traju po sat vremena ali isplati se čekati svake godine da dođu te dugoočekivane nam epizode.

Vagajući i gledajući sasvim objektivno, serija koju sam upravio spomenuo je stvarno vrhunska i, po mom mišljenju, do sad najbolja obrada Sherlocka gdje su humor, intrige, arogancije, dobri performansi, zlikovci i nepredvidljivi trenuci upakovani na najbolji mogući način i dok čekamo božićni specijal te serije te novu sezonu koja će izaći tek 2017te, imamo ovo kao zakusku dok čekamo pravu akciju. To znači da ovaj film nije prava akcija. Nemojte se odmah razočarati, jer nije nužno loše ako nema akcije, ali mnogo je drugačiji od onog što sam ja očekivao. Više liči na jednu biografsku dramu i kao takav djeluje fenomenalno, a kao misteriozni krimić - pa ne i baš. Razlog tome je što se u ovom filmu razbija svaki mit o Sherlocku, on još ima 93 godina pa isključujemo neke njegove tipične karakterne osobine, a izuzetno je spor i statičan za film koji uključuje 'jedan zadnji slučaj'. Da, definitivno očekujte jednu pravu dramu sa britanskim sastojcima koja ima u pozadini neku misterioznu priču i onda ćete ostati pozitivno iznenađeni. Performansi su jedna od najpozitivnijih strana kod filma i vjerujem da bi tu trebalo biti par nominacija, ako ne Oskarovih, barem od Zlatnih Globusa jer Ian McKellen je fenomenalan, Laura Linney maestralna a dječak koji igra njenog sina, mali Milo Parker, za razliku od većine djece koji igraju neke važne uloge u filmova ali nastupaju iritirajuće, on je osvježavajuća promjena. Ono što 'Gospodin Holmes' pokušava uraditi jeste stvoriti sentimentalnu težinu u filmu, dramske obrate i snažne poruke i sve mu to u uspjeva u ovoj jednoj malo prsporoj priči za standardne fanove lika i djela ovog detektiva, ali mislim da će generalno mnogi zavoljeti film zbog jednostavnosti i iskrenosti.

Ocjena na IMDb.com mu je dobrih 7,3/10 a na Tomatoesima 87%. Film je režirao Bill Condon, Oskarovac, iza kojeg stoje glasoviti naslovi poput 'Kinsey', 'Dreamgirls', 'Tilda', 'Gods and Monsters' i neki manje zahvalni naslovi poput 'Twilight Saga: Breaking Dawn Pt. 1 & 2' i 'Tajne petog staleža'. Film je u Americi zaradio više od 17 miliona dolara.

Ne baš 100% 'Sherlockast' ali zanimljiv i u skoro svakom segmentu dobar, ovaj film možda jeste prošao relativno neopaženo ali vašu pažnju definitivno zaslužuje jer mislim da krajnji ishod biti pozitivan a ko to ne traži danas od filmova?