Neonski demon - The Neon Demon 2016 Recenzija filma

The Neon Demon

Žanr: Triler, Horror
Redatelj: Nicolas Winding Refn
Glavne uloge: Elle Fanning, Karl Glusman, Jena Malone
Trajanje filma : 01:59:00
Datum izlaska :  24. Lipanj 2016.

Kada prelijepa djevojka po imenu Jesse, model u usponu, preseli u Los Angeles kako bi započela svoju karijeru, susrest će se sa djevojkama koje su opterećene izgledom da bi učinile sve da dobiju što i ona ima.

Prve najave za ovaj alternativni, suptilni horor/triler, samo su podgrijavale atmosferu jer horor u režiji reditelja koji je osvojio svijet filmom ''Drive'', mogao je samo biti nešto spektakularno.

Ili nešto prosječno. Ustvari, ne mogu biti baš laik i osloviti film baš tako. ''Neonski Demon'' je tip filma kojeg je jako teško opisati, kojeg je nemoguće nazvati lošim ili dobrim jer ga u isto vrijeme i volite i mrzite, gledate, a ne želite gledati... Dobro, shvatili ste poentu, ali ova zarazna i intrigantna priča sa svim svojim atributima i manama definitivno nije za svakoga. Pomalo je teška, ponekad i dosadnjikava, ima dosta praznog hoda, a opet očarava nekim scenama, svojom vizualnošću i strastvenošću te jedinstvenim stilom samog reditelja rijetko koga može ostaviti ravnodušnim. Dakle, ili ljubav ili mržnja. Ili oboje istovremeno. Nešto, ne baš direktno povezano za kasting, ali ako bih morao birati između sestara Fanning ( k'o da me ko pita), onda bih izabrao stariju i iskusniju, Dakotu, jer Elle mi nikad nije bila simpatična na ekranu. No moje je da ocjenim ono što nam je prikazano, ali pošto nemam niti jednu primjedbu, smatram da je film s te strane ispunio kriterijume. Doduše, nisam baš ukapirao poentu Keanu Reevsa jer mi se činio kao ''third wheel'' u filmu, ali ako će to prodati proizvod, why the hell not? Ulazimo u prvi septembar i jutros sam poranio, tako da mi slabi koncentracija i ponestaje riječi, ali ako bih nastavio dalje razglabati, to bi bilo samo cjepidlačenje i sitničarenje, a nećemo toga u kasne sate.

Ocjena na IMDb.com mu je dobrih 7/10, a na Tomatoesima 51%. Nicholas Winding Refn je reditelj filma, a poznat je po naslovima tipa ''Drive'', ''Bleeder'', ''Pusher'' trilogiji'', ''Fear X'' i ''Only God Forgives''. Film je u Americi zaradio malo jače od milion dolara.

Po zaradi možete vidjeti kako ovakav način obrađivanja filmova nije baš popularan i atraktivan, iako se film bavi jednom zanimljivom i sadržajnom tematikom. Ja ću biti zato oprezan da ne bi bilo nastradalih i savjetovati vam da zaobiđete film, ukoliko vas baš, al' ono baš nije zaintrigirao, jer ne mogu vam ni ja biti neka smjernica s obzirom da ne znam ni ja jesam li ga zavolio.

Ocjena:5/10