No Escape (2015) Recenzija Filma

Žanr: Triler, Action
Redatelj: John Erick Dowdle
Glavne uloge: Lake Bell, Pierce Brosnan, Owen Wilson
Trajanje filma : 01:43:00
Datum izlaska :   26 August 2015 (USA)

Američka porodica seli daleko u istočnu Aziju kako bi Jack, glava porodice, počeo raditi na novom projektu. Ubrzo se nađu u sred građanske bune i nemira gdje svaki stranac biva automatski ubijen.

Najviše vremena i najraspoloženiji sam za pisanje recenzije dan nakon što pogledam film, uz doručak ili jutarnji čaj, jer nisam neki tip za kahve, ali shvatate poentu. Niko me ne ometa tad, a utisci su se već slegli. Ovo jutro je rezervisano za pisanje recenzije o jednom od najočekivanijih akcionih trilera koji je ponudio trejler koji je mnoge namamio.

Radnja prati četveročlanu porodicu koja iz Amerike dolazi u Aziju, u neku neimenovanu državu čija je susjedna zemlja Vijetnam. .Sinoć smo baš brat i ja razmišljali koja bi to mogla zemlja biti; da li Kina, Laos ili Kambodža, a u filmu nisu htjeli biti baš specifični vjerovatno da ne bi izazvali buru negativnih reakcija. U toj zemlji, kojoj je dakle Vijetnam susjedna zemlja, kreću nemiri jer američka kompanija preuzima njihov vodovod ali nemiri nisu samo dizanje transparenata u vis i par vandala, nego kasapljenje i ubijanje svakog stranog državljanina. Dakle, nema zezancije. I nedugo nakon početa, kreće akcija, i to ona akcija koju volim, koja prikuje uz film i koja vas drži u neizvjesnosti do samog kraja. Pored par trenutaka kada mu ne ide od ruke sa tajmingom i predvidljivog kraja, ovo je vrhunska stvar, nabijena adrenalinom i napetošću, koja pored svega ima smisla a nema površnu i izlizanu priču iza sebe. Dobro, jasna je stvar da su Ameri ovdje u problemu, da oni bježe od negativaca, pripadnika žute rase, ali u isto vrijeme imamo i loših pozitivaca, što predstavlja lik Pierce Bronsana, a i dobrih negativaca, što je lik jednog od pobunjenika. To daje ravnotežu filmu i šansu da ga zaista zavolite i prije nego što krene odjavna špica. U zadnjih par godina rijetko smo imali primjerke ovako dobrih akcionih trilera koji vrijednuju ljudski život i stavljaju ga na kocku, svejedno bio taj život zavijen u naciju Amerike, Vijetnama, Indije ili bilo koje druge države. U par dijaloga su pokazali kakvu ulogu Amerika igra u svijetu gdje se veliki ljudi igraju zbog kojih manji ljudi ispaštaju. Onaj ko prvi put gleda Owena Wilsona na filmu, nikad ne bi ni pomislio da on glumi u komedijama jer definitivno i ovom ulogom razbija svoj type-casting i čini svoju pojavu dopadljivom, za razliku od pojava u komedijama kada djeluje iritantan i glupav. Lake Bell, koja igra njegovu suprugu, također je fenomenalna. U ovakvom filmu da se snimio u devedesetima, glavnu ulogu bi igrao Arnold Schwarzeneeger, no to bi bilo malo nerealno, s obzirom da on ne izgleda kao lik koji dolazi kao jedan od inžinjera koji rade na vodovodu a koji bi se našao u ovakvoj situaciji. Ovako, Owen Wilson je pun pogodak.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,9/10 a na Tomatoesima ponsikih 46%. Ne obazirite se puno na sitnice, jer će vam ovaj film doista priuštiti iskustvo napetosti poznato kao ''edge of seat'' ili ''nail-biting''. Zaradio je preko 54 miliona širom svijeta na nepoznat budžet. John Erick Dowdle je reditelj filma koji ima jako dobre filmove iza sebe poput 'As Above, So Below', 'The Poughkeepsie Tapes'', rimejk kultnog Rec-a, 'Quarantine' i 'Devil'.

Fenomenalna akcija sa smislenom pričom u pozadini koja je utočište svima koji najzad traže nešto vrijedno gledanja. 'No Escape' nosi težinu a vi nemojte plaho čekati.

Ocjena:9/10