Pet - KUĆNI LJUBIMAC (2016) Recenzija Filma

Žanr Horor, Triler
Redatelj: Carles Torrens
Glavne uloge:  Dominic Monaghan, Ksenia Solo, Jennette McCurdy
Trajanje filma : 01:34:00
Datum izlaska :   2 December 2016 (USA)

Kada muškarac koji je bio opsjednut djevojkom iz prošlosti nju kidnapuje i zatoči je u životinjski kavez, shvatit će da neke životinje nisu nikada trebali biti kućni ljubimci.

Jedan od razloga zbog kojeg sam krenuo u ovu ''horor-avanturu'' jeste činjenica da je ovo film sa najmanjom zaradom ove godine; čak 70 američkih dolara, znači ne sedamdeset hiljada ili sedam stotina, nego sedamdeset dolara pošto je bio prikazivan u samo jednom kinu u čitavoj Americi. Drugi razlog je i moja želja da se dotaknem malo i onih b-filmova, niskobudžetnjaka, kako bi i oni zaživjeli makar među nama.

Ovaj film je imao jako zanimljivu premisu i najavu, doduše tema već malo prožvakana ali nešto u novom ruhu sa novim ishodima se moglo prodati kao originalna i zanimljiva ideja. Očigledno da je marketing s ovim filmom omanuo, ali nikad nije kasno niti za jedan film da postane kultni klasik. No daleko je ''Pet'' od slova ''k'', a kamoli klasika, a da ne pričam o tome kako neće postati čak ni neki online internet hit. Zašto? Pa jer je dosadan, spor, razvučen i nepotrebno dug, a akciju nam serviraju na kašikicu i to akcija se odnosi na one scene s dosta krvi, lomljena noktiju, prerezivanja vratnih žila, smrskavanje glava i amputiranje prstiju. Dakle, obećavajaćuća premisa plasirala je neukusan i dosadnjikav film koji je imao potencijala da makar bude solidna zimska utjeha koja će skrenuti pažnju malo i na b-filmove. Monagahan kojeg znamo iz trilogije o ''Gospodaru Prstenova'', sasvim mi je okej u ovom filmu, dok je Kseni Sola možda za dlačicu preglumila, no i da su bili kao duo bolji, vjerovatno ne bi pridigli ovaj film na noge. Možda će nekima ovo biti zanimljiv psihološki studij gdje je centralni objekat kavez koji se može tumačiti na mnoge načine, jer tako sam i ja pokušao gledati na film ali shvatim da psiholoških, mind-blowing filmova ima u puno boljim izdanjima koji se uvijek mogu gledati iznova i iznova.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,9/10, a na Tomatoesima solidnih 50%. Carlens Torrens je reditelj filma i poznat je po naslovima tipa ''Emergo'' i ''Plou a Barcelona''. Već sam gore istakao koliko je film prikupio u kinu, dakle ne u kinima, no to nije pokazatelj kvalitete filma ili njegove nekvalitete, međutim za ovaj film svima je već sve jasno. Nije poznato koliki je bio budžet filma.

U ovoj recenziji bio sam baš naročito kratak, a valjda zato što je skoro dva iza ponoći, a ja sam jutros ranio i radio pa me umor savladava i zato ja idem sad na spavanac, a vama preporučujem, ako ste baš zagrijani za neki dobar psihološki filmić, probajte sa jaganjcima ili ''The Game'' filmom, pa i sa ''Seven''-om, jer tek tad ćete biti istinski oduševljeni.

Ocjena:4/10