Poltergeist - Poltergeist 2015 Recenzije Filmova

Žanr: Horor, Triler
Redatelj: Gil Kenan
Glavne uloge: Sam Rockwell, Rosemarie DeWitt, Jared Harris
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska :  24. Srpanj 2015

Obiteljska kuća u predgrađu opsjednuta je zlim duhovima koji otimaju najmlađeg člana, kćerku Madison i čitava porodica mora se ujediniti da je spasi.

Na rimjekove su mnogi postali i više nego alergični, bez obzira što se tu i tamo zadesi neka solidna moderna obrada. Mene je obradovalo kad sam vidio da dolazi rimejk kultnog horora iz osamdesetih iz tog razloga što sam vidio da je okupio dobre glumce pa sam mislio da se u njega baš dosta uložilo da bude jedno od prijatnijih iznenađenja 21. stoljeća. Loše kritike pri izlasku iz filma slomili su mi duh. Dobro, ne baš da su ga slomili, ali očekivanja su drastično pala.

Za one koji ne znaju, original 'Poltergeist' je žario i palio u vrijeme kad je izašao, bio je nominovan za 3 oskara, tada je plašio svoju publiku, imao toliko epskih scena a zatim su uslijedili brojni nastavci i parodije na sam film, što je dokaz njegove popularnosti i kvalitete. 2015ta rodila je rimejk svega toga i u pokušaju da bude makar dio slave svog prethodnika, film nije uspio. Kako? Pa eto tako, jednostavno nije uspio. Niti je strašan, niti ima originalnosti, a jeziva atmosfera i dobri efekti sa pričom koja drži, kol'ko-tol'ko pažnju, ipak nije dovoljno da održi intezitet strave i užasa te da ostavi bilo kakav utisak. Radnja prati peteročlanu porodicu koja dolazi u novu kuću u predgrađu i po njihovom dolasku počinju se dešavati čudne stvari. Naime, kuća je opsjednuta jer je zapravo sagrađena na nekadašnjem groblju i zli duhovi je ne žele napustiti. Ništa originalno niti intrigantno, te u nedostatku pravih ideja i neviđene mašte, reditelji će posegnuti za nekim kultnim klasikom, ubacit neke nove stvari, koju LCD plazmu i smartphone i pokušat će izazvati senzaciju. Nažalost, skrnave lik i ime, kao u ovom slučaju 'Poltergeist', ali žrtva mora biti napravljena. Ne želim nazvati film lošim, nemojte me pogrešno shvatiti, ali je više tip horora za djecu pa možda čak ni njima ne bude toliko strašan. Solidan dio kastinga je evidentan i odradio je posao kako treba, ali većina njih djeluje kao nezainteresovan da makar onaj dio sa performansima uzdigne na neki nivo, a pod tim mislim da su svi glavni i sporedni priznati glumci pored Harrisa, DeWitt i Rockwella poprilično zakazali. Ali dobro, Rockwell se i nekako može izvući. Sviđa mi se to što je film brzo prešao na akciju i nije gradio lažnu napetost do neke tamo polovine filma bez dostavljanja imalo priče, strašnih momenata i pravih obrta, tako da vjerujem da će, ako vas ne prepadne, barem imati vašu pažnju do kraja s tim da ćete biti poprilično razočarani, vjerujem.

Ocjena na IMDb.com mu je malih 5,1/10 a na Tomatoesima niskih 33%. Film je širom svijeta zaradio odličnih 73 miliona dolara. Gil Kenan je reditelj filma, poznat po odličnom animiranom film 'Monster House' i 'Grad svjetla'.

U suštini, još jedan je u nizu horora zbog kojeg okrećemo leđa ovom žanru i govorimo da se ništa novo ne pravi u njemu, ali ako ste zaintrigirani i zanima vas sadržaj ovog rimejka, neću vas puno spriječavati jer ništa ni mene nije spriječilo. Zato bujrum.

Ocjena:5/10