Ponos - Pride (2014) Recenzija

Ponos - Pride (2014)

Žanr:  Biography, Comedy, Drama
Redatelj: Matthew Warchus
Glavne uloge:   Bill Nighy, Imelda Staunton, Dominic West
Trajanje filma : 02:00:00
Datum izlaska :  12 September 2014 (UK)
Grupa britanskih aktivista za prava homoseksualaca, udružuju se zajedno sa obespravljenim rudarima kako bi ostvarili ono što žele. Nije baš jednostavno upustiti se u ovakav film, jer je u pitanju jedna kompleksna britanska drama sa elementima humoristične serije koja obrađuje jednu, za naše podnevlje, taboo temu. I, budimo iskreni, koliko bi naša publika išla u kina da gleda ovaj film? Dakle, riječ je o dramediji, vedrog duha, koja kroz događaje iz osamdesetih godina u Velikoj Britaniji, jasno i bez susprezanja, želi dočarati odnose između ljudi, a ponajviše u prijateljstvu i u porodici. To je tema već koja me kupila, a činjenica da je film pobrao samo dobre kritike, kako od kritičara, dakle iskusnijih, tako i od publike i to širom svijeta, a bez 'Pride'a nisu mogle proći no ovogodišnje nominacije za Zlatni Globus. Iako film, tako ofirno radi na poznatoj formuli i ima onaj očigledan pristup publici, sa nekom ''good-feeling'' atmosferom, ja sam uživao i uspio me u par navrata nasmijati, pa vjerujem da ćete, samim tim, i vi biti očarani filmom. Iako djeluje kao da nema mnogo toga za ponuditi, na prvom mjestu njegovih aduta nalazi se odlična i harizmatična ekipa koja definitivno plijeni pažnju, a da ne izgleda da je to sve što filma ponuditi, iznenadit će vas kako jedna jednostavna priča o grupi ljudi koji traže svoja prava može biti zapravo toliko snažna i značajna. Sve u filmu definitivno podsjeća na osamdesete i ostavljen je takav utisak da se tada doista i snimalo, tako da, što se tiče autentičnosti, film je bez problema prenio duh davno prošlih godina, pa nam kroz humor i simpatične likove, pomaže da prebrodimo ovu tešku i surovu temu koje se danas rijetko ko dotiče. Ocjena na IMDb.com mu je zavidnih 7,9/10 a na Tomatoesima još boljih 92%. Film je uspio zaraditi preko 7 miliona dolara. Reditelj filma je Matthew Warchus, i nema iza sebe nikakvih filmova, sem ovoga, dakle s 'Pride'om debitira, al' uspješno. Jedno od najjednostavnijih a pak najboljih ostvarenja iz Velike Britanije u proteklih par godina koje u skoro svakom segmentu ispunjava traženo, tako da mi ništa drugo ne preostaje nego da vam ga preporučim bez obzira što ste uzgojili već određenu dozu skepticizma i predrasuda. Ocjena:9/10