Solace - Spokoj 2016 Recenzija Filma

Solace

Žanr: Misterija, Triler
Redatelj: Afonso Poyart
Glavne uloge: Colin Farrell, Jeffrey Dean Morgan, Anthony Hopkins
Trajanje filma : 01:42:00
Datum izlaska :    2015 (USA)

Detektivi unajmljuju naučnika koji na poseban način, svojim šestim čulom, može predvidjeti trenutke nečije budućnosti ili vidjeti u njegovu prošlost, kako bi uhvatili serijskog ubojicu koji ima iste moći.

Jedini razlog zbog kojeg sam pogledao film je Anthony Hopkins, U zadnje ga vrijeme nešto nema puno a jedan mi je od dražih glumaca pa rekoh da vidim šta ima kod njega.

U filmu, pored njega, glumi i Colin Farrell, Abbie Cornish i Jeffrey Dean Mrogan, što znači da je film itekako bogat poznatim glumcima, ali odmah na početku moram napomenuti kako je Farrell u ulozi ubice totalni promašaj. Mislim, on je kvalitetan glumac, zna znanje, ali njegov izgled, njegova aura i ponašanje jednostavno ne mogu igrati ulogu serijskog ubojice. Što se tiče ostalih stvari kod filma, mislim da je u pitanju jedno zanimljivo i gledljivo ostvarenje i ništa više. Ima dosta dobrih elemenata, tu neku mračnu atmosferu i neobičan stil, ali priča je itekako predvidljiva, guše ga neki ustaljeni klišei i ne izdiže se baš iz filmova svog žanra. Ovo je zvanično i prvi film iz ove, nove godine i neće ostaviti nikakav trag niti pečat na nju, ali kao januarski hladni povjetarac kojeg ne možete izbjeći, tako se pojave i ovakvi filmovi i ne postignu mnogo ali sasvim solidna su užina između glavnih, važnih i boljih obroka. U filmu imamo malo Nolanove 'Insomnie', imamo malo one depresivnosti iz 'Pravog detektiva', malo 'The Silence of Lambs', i malo jedne serije, čijeg se sad naziva neću moći sjetiti, ali riječ je o seriji koja se prikazivala na Federalnoj i dobro se sjećam, iako je nisam gledao, kojom je formulom tekla Naime, neki lik, plavokos, također je radio pomagajući detektivima i policiji u otkrivanju slučajeva tako što na dodir neke osobe on spozna šta će joj se ubrzo dogoditi. Tako da, poznata priča, poznata premisa, ali opet nije za baciti, uzmete li u obzir da se Hopkins uopšte ni ne trudi, a glumi fenomenalno.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,4/10 a na Tomatoesima malih 35%. Nema podataka o zaradi filma i sumnjam da će šta značajno biti. Afonso Poyart je reditelj brazilskog filma porijekla, a poznat je po akcionom trileru '2 Coelhos'.

'Solace' svejedno nije ponudio maksimalno, a i da jeste, sumnjam da bi se mogao probiti do vrha no i trenutna lokacija mu je sasvim ok. A gdje se nalazi? Pa tamo gdje su filmovi za jedno gledanje zbog kojih nećete žaliti utrošeno vrijeme.