Son of a Gun (2014) Recenzija Filma

Son of a Gun (2014)

Žanr  Action, Crime, Drama
Redatelj:  Julius Avery
Glavne uloge:  Ewan McGregor, Brenton Thwaites, Alicia Vikander
Trajanje filma : 01:48:00
Datum izlaska :  11 December 2014 (USA)

Kada je Brendan, koji je u zatvoru već godinama, stao u zaštitu sitnog kriminalca, devetnaestogodišnje JRa, ovaj mu obećava pomoći da pobjegne kada on izađe nakon šest mjeseci. Nakon što uspiju u tome, njihova suradnja se nastavlja.

Pravo prijatno iznaneđenje je neki film, za kojeg ne znaš da uopšte postoji i da je uopšte snimljen, pa nabasaš na njega i skontaš da bi ga mogao pogledati. 'Son of a Gun' je definicija svega toga.

Radnja se vrti oko devetenaestogodišnjeg JRa koji dolaskom u zatvor upoznaje lika koji je tu već deset godina i koji će ga štiti ako mu ovaj pomogne pri bijegu. JR pristaje na to i ubrzo, nakon što ga izbavi iz zatvora, upada u njegovu klapu i zajedno počinju organizirati nove kriminalne radnje koje će razotkriti prava lica sviju njih. Iako izgleda kao tipična krimi drama u kojoj se radi o odnosima između ljudi koji se nadoknađuju zbog propuštenih i neostvarenih odnosa u prošlosti(otac-sin) a koji su sada daleko od toga, film olako i nenadano postaje neki tip romantičnog filma, što mu nikako ne ide u prilog, zbog činjenice da nisam ljubitelj istih, ali opet garantujem vam da će vas film držati od početka do kraja zbog svoje dinamičnosti i nepredvidljivosti i da ćete, kao i ja, ostati pozitivno iznenađeni jer ste gledali nešto, konačno dobro. Što se tiče glumačke ekipe, sve popularniji i popularniji mladi glumac Thwaites, koji se ranije pojavljivao u filmovima kao što su 'Maleficient', 'Signal' i sl. definitivno sebi polako otvara vrata slave i sve češćeg pojavljivanja u holivudskim projektima i dovoljno je dobro odradio i ovaj posao da bi mogao s ponosom stojati uz starijeg i iskusnijeg kolegu Ewana McGregora. Sve u svemu, i više nego dobro odrađena stvar.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,8/10 a na Tomatoesima zavidnih 81%. Pošto još nije službeno izašao i smatra se kao film iz 2015te godine, nema još podataka o zaradi. Reditelj filma je australskog porijekla, a u pitanju je Julius Avery koji debitira sa ovim filmom.

'Son of a Gun' je prijatno iznaneđenje i stvar koja mi je nenadano popravila nedjelju večer. A mislio sam da se ovakvi filmovi neće više praviti.