Tallulah (2016) Recenzija

Tallulah (2016)

Žanr: Comedy, Drama, Romance
Redatelj: Sian Heder
Glavne uloge: Ellen Page, Allison Janney, Tammy Blanchard
Trajanje filma : 01:50:00
Datum izlaska :   29 July 2016 (USA)

Kada njeni planovi za budućnost koji podrazumijevaju putovanje po svijetu propadnu, Tallulah u namjeri da bude prihvaćena od strane majke njenog bivšeg momka, krade jednogodišnju djevojčicu i predstavlja je kao svoju.

Nisam dugo oklijevao kada je bio u pitanju ovaj film i to zbog dvije stvari; zbog zanimljive glumačke ekipe i mreže Netflix koja stoji iza svega ovoga.

Netlifx je ogroman fenomen koji je zaludio čitav svijet i još ako ''netflixujete i chillate'', shvatit ćete sve pozitivne strane ove mreže i produkcijske kuće. Oni izbacuju još jedan film i ovoga puta jednu dramu koja se bavi problemom porodice, samohranih roditelja, osoba koje nisu spoznale ono što žele doista biti i koje se nisu dostojno pozdravile sa svojom prošlošću. Iako zanimljiv, nepobitno kvalitetan i dirljiv film, mislim da se ''Tallulah'' nažalost neće izdići od jedne prosječno dobre Netflixove dramice koja se naprosto desila. Ellen Page i Allison Janney, koje ovoga puta igraju snahu i svekrvu, a u velikoj uspješnici ''Juno'' su igrale majku i kćerku, centralne su ličnosti ove drame i svojim performansom odlično zaokružuju priču i daju joj pravu smisao te je nesumnjivo da će ostaviti jak utisak na svoje gledatelje, ali ne mogu da ne pomenem i rolu Tammy Blanchard koja igra nimalo brižnu majku no nakon nestanka njene kćerke, ona zove policiju i uključuje se u potragu za nestalom jednogodišnjakinjom. U filmu se pojavljuje i Uzo Aduba kao inspektorka, a prisjetimo se dobro da je nju Netflix i proslavio. Tačnije, serija ''Orange is the New Black''. S disbalansom, ali zanimljivo i realistično, portretirani su likovi koji su na tankoj liniji između dobrih i loših odluka i koji okreću volan ka prečicama da bi zaobišli naporne puteve života, a kakav to ishod ima, pustit ću vama na razmišljanje prije nego što zasjednete i zapravo i pogledate sam film. Sam kraj je dvosmislen, ali lijep i osobe koje vole psihološke izazove i igre, vjerujem da će naći najviše ljubavi za ovaj film.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,8/10 a na Tomatoesima zavidnih 81%. Uglavnom kritičari hvale režiju, glumu i ambicioznost filma. Nema zvaničnih podataka o bilo kakvoj zaradi, a ni o budžetu. Sian Heder je rediteljica filma i ovo je je dugometražni debi.

''Tallulah'' sa svim svojim vrlinama i manama, bit će vam odlična ubica vremena za jedno ljetno večer ako niste otišli na more ili pravite pauzu od učenja, jer znamo da ima dosta njih koji sada uče, spremaju se za septembarske rokove. Eto onda, povjerujte mi na riječ jer ovo nije film za baciti.