Tell Me How I Die (2016) Recenzija Filma

Žanr:  Triler, Horror
Redatelj:  D.J. Viola
Glavne uloge:   Nathan Kress, Virginia Gardner, Kirby Bliss Blanton
Trajanje filma : 01:47:00
Datum izlaska :   2 September 2016 (USA)

Kada grupa studenata odluči učestvovati u eksperimentu vezanom za novi lijek, neočekivane nuspojave dovest će ih do vizija njihovih smrti.

U želji da prekinem ovu mini pauzicu, a i da napišem jednu novu recenziju prije nego odlepršam na Zapad, pogledam ja sinoć ovaj film. Drugar mi je poslao trejler i pitao da li znam uopšte za ovaj film, na što je moj odgovor bio negativan jer prvi put vidim i čujem za njega. Najava mi je bila primamljiva i nikakav drugi podsticaj mi više nije trebao.

Premisa filma je bila poprilično zanimljiva; studenti, novi revolucionarni lijek, nuspojave, vizije smrti, zatvorena klinika... Mnogo dobrih sastojaka za jedan psihološki slasher, ako ga mogu tako nazvati. Međutim, kad neko te sastojke ne zna upotrijebiti kako spada i uzalud ih istroši, dobijemo jedan ovakav film. Jedan amaterski, jeftini uradak sa jeftinim glumcima i jeftinim efektima. Otprilike čitav film je takav. Ja sam u početku imao neki optimizam, nadu u ime ''Tell Me How I Die'', ali uz apsurdne zaplete, tanke dijaloge i očajnu glumu, gube se i nada i optimizam... i vjera u bolje sutra. Osamdesete i devedesete su očigledno bile zlatno doba za slashere, pa možda i početak novog stoljeća, ali sve poslije je presipanje iz šupljeg u prazno, a traženje nekog kvalitetnog ostvarenja iz ovog žanra je kao traženje iglice u plastu sijena. Ne treba ni u kom slučaju očajavati jer jadna lasta ne čini proljeće i ako pogledamo unazad, shvatit ćemo da smo ove godine imali bogatu ponudu dobrih hororaca, ali kad se budu svodili računi, pravile liste i tabele, ako se ovaj bude igdje spominjao, to će biti vjerovatno u kategoriji najlošijeg. Pokušavam napraviti kontrast i reći nešto pozitivno, čisto da ne bude sve tako sivo i beznadežno, ali osjetit ću se slobodnim da ovo prozovem jednim od najlošijih pokušaja oživljavanja slašera kao podžanra te kombinovanje istog sa elementima naučne fantastike i psihologije.

Ocjena na IMDb.com mu je trenutno 5,3/10 no ne budite nadu, s obzirom da je sinoć bila 7,1/10 što znači da rapidno opada. Na Tomatoesima ima jednu kritiku i to negativnu. Sve ide protiv filma. Nema podataka o zaradi, naravno. D.J Viola je reditelj filma i ovo mu je dugometražni debi.

Osim da ga zaobiđete i da zaboravite da je uopšte postojao, nemam više ništa reći. Radije se prisjetite nekog starijeg filma od prije deset godina npr. kojeg ste nekad davno pogledali, pa osvježite sjećanje, ako ste baš očajni u potrazi za nečim dobrim.

Ocjena:2/10