The Drop - Prljavi novac 2014 Recenzija Filma

Žanr:  Drama, Krimi
Redatelj: Michael R. Roskam
Glavne uloge: Tom Hardy, Noomi Rapace, Elizabeth Rodriguez
Trajanje filma : 01:48:00
Datum izlaska :  2014 (USA)

Bob Saginowski, jedan sasvim obični šanker, biva umiješan u pljačku koja kreće u krivom smjeru. Oni, čiji je novac oduzet, uradit će sve da ga vrate.

I evo prvog filma u novoj nam godini, koji, iako je izašao još prije par mjeseci, svejedno je izgledao kao dobro štivo koje se moglo pogledati jedno veče sa društvancem. Iako sam ga, iskreno govoreći, pogledao još prije tri-četiri dana, tek dan stižem pisati recenziju.

Kad vam je zadatak, ili ne samo zadatak, nego neka vrsta izazova, da u komadu pogledate krimi dramu, znate da se morate naoružati strpljenjem jer slijedi jedan, eventualno spor i statičan film koji će tu i tamo ponuditi nešto malo akcije i napetih preokreta. Ali aduti ovog filma su, prije svega, zanimljiva priča sa još zanimljivijim likovima ali i ono što bi ameri rekli, ''haunting atmosphere'', koja je doista i pravi ključ uspjeha ovog filma, barem u mojim očima i iz moje perspektive. I ovaj film je očiti dokaz da filmovi sa malo para ne moraju nužno predstavljati i malo kvaliteta, tako da, bez obzira što ne postavlja obećavajuću premisu, film će mnoge zagarantovano uvući pod svoje okrilje i krajnji rezultat će biti da će vam se dopasti, možda ne u tolikoj mjeri kako su ga drugi predstavljali, ali u jednoj mjeri hoće. Neosporiv je talenat Tom Hardya koji je od uloga u 'Batmanu' ili 'Warrioru' postao jedan od tražnijih holivudskih glumaca koji je s razlogom zapravo traže, ali jednako je dobar i njegov kolega u filmu, nažalost preminuo prije godinu i pol, a riječ je o Gandolfiniju, čovjek koji daje značenje i smisao nekom mafijaškom filmu. Sve u svemu, ovaj film izgleda kao mješavina svega dobrog iz filmova '80ih, pa mi se čini kao da će se ovakvi filmov sve rijeđe i rijeđe rađati, ali barem imamo jedan unikat za kraj 2014te odnosno za svjež početak ove godine. 'The Drop' je rijedak primjerak dobre suradnje i vidljive hemije.

Ovaj film na IMDb.com ima 7,3/10 a na Tomatoesima odličnih 81%. Film je na budžet od 12,2 miliona dolara zaradio preko 15 miliona što i nije neka isplata, ali šta se zapravo moglo očekivati? Reditelj filma je Michael R. Roskam koji je ranije radio film 'Rundskop'.

'The Drop' nije najbolje iz žanra krimića i drame, ali je dovoljno dobar koji drži pažnju i koji je u svom maksimalnom trudu i dosta toga ostvario, pa ga se ne može tek tako olako pustiti