The Gambler 2014 Recenzija Filma

Žanr:  Drama, Krimi, Triler
Redatelj: Rupert Wyatt
Glavne uloge: Jessica Lange, Mark Wahlberg, Brie Larson
Trajanje filma : 01:48:00
Datum izlaska :  2014 (USA)

Dvostruki život kojeg vodi profesor i kockar Jim Bennet sada će ponovo doći na kušnju kada dobije priliku za drugu šansu u životu ali koja ga može koštati svega što voli.

Najteži žanr od svih mogućih žanrova za gledanje ja se krimi. Ne znate tačno šta da očekujete. Da li da se nadate melodrami sa elementima krimića, ili jednom napetom krvavom krimi-trileru, ili akciji gdje se pljačkaju banke, koja je opet zbog te tematike krimić. Jednostavno ne znate.

Radnja ovog filma vrti se oko profesora/kockara/sina, srednjih godina. čiji postupci dokazuju da još nije u potpunosti sazreo i da se još uvijek pronalazi. Zbog dugova u koje ubrzo upada, on će se naći u problemu gdje će na kocki sada biti i njegov život, a njegov odnos s majkom je već odavno narušen, pa je, kako bi mi rekli, ni na nebu ni na zemlji. Mark Wahlberg tumači tog lika i to radi i više nego odlično. Na ekranu se sasvim jasno vidi njegova posvećenost ulozi a i izgledom maksimalno postigao ono što želi, pa se, spominjući performanse, moram dotaći i Jessice Lange i John Goodmana, kao glumaca starijeg ali svjetskog kalibra koji su jednako dobri bili u ovoj čitavoj nedefinisanoj potencijalno odličnoj zbrci zvana 'The Gambler'. Taman kad pomislite da je došao trenutak kada će film nastaviti putanjom koju svi iskreno očekujemo i zbog koje nestrpljivo trljamo ruke, film se pretvara u nimalo idiličnu i tmurnu priču o krizi identita, a ovamo naša želja i nada da ćemo prisustvovati akcionom i kockarskom spektaklu sve više se gasi i tinja. U suštini, film je razočaravajući spoj svega onog što je jako dobro zamišljeno ali jako slabo realizirano, a u par navrata djelova mi je kao blijeda kopija filmova slavnog Martina Skorsezija, koji među rijetkima zna krimić napraviti krimić i poslati ga u kultne filmove o kojima će se dugo pričati. 'The Gambler' je nešto što možete, a i ne morate pogledati, tako da vas ne namjeravam sasvim odvratiti od filma jer možda nekome, dok čita sve ovo, film zvuči zanimljivo. Wahlberg je tako unikatan i tako dobar u ovom filmu, ali film nije tako dobar za njega.

Ocjena na IMDb.com mu je malih 6,1/10 a na Tomatoesima nezavidnih 46%. Ruper Wyatt je reditelj ovog filma poznat po rimejku 'Planeta Majmuna' i po filmu 'The Escapist'. Ovaj film je zaradio malo više od 36 miliona dolara na budžet od 25 miliona.

Mislim da sam u ovih dvjestotinjak riječi sasvim jasno vam predočio o kakvom je filmu riječ te da je takav projekat da se oko njega jednostavno ne morate zanemariti i ako ga propustite, zapravo niste ništa propustili.

Ocjena:5/10