The Good Neighbor (2016) Recenzija Filma

The Good Neighbor (2016)

Žanr: Triler
Redatelj: Kasra Farahani
Glavne uloge:  James Caan, Logan Miller, Keir Gilchrist
Trajanje filma : 01:38:00
Datum izlaska :  13 March 2016 (USA)

Dvojica srednjoškolaca žele uvjeriti svog komšiju da mu je kuća ukleta tako što će postaviti kamere i određene mehanizme koji će ukazivati na to, ali stvar uvjeravanja i iluzije otići će dalje nego što su mislili.

Ponovo moj drugar na djelu... Poslao mi je najavu, mene je itekako zaintrigirala, ali slična stvar kao i s prethodnim filmom - sve je bilo previše dobro da bi bilo istinito.

''The Good Neighbor'' ili kako se prvobitno zvao ''The Waiting'', u trejleru je pokazao sve: i dobru ideju, isječke dobrih scena, trenutke očaravajućih performansa i sve to je spakovao u obećavajuće buđenje žanra. I sam početak je obećavajući, sve sluti na dobro, ali iz minute u minutu utanjamo u mirno stanje, u nedostatak akcije i napetosti i zamrlost nekoć zanimljive i originalne ideje. U čemu je problem? U tome što su sasvim brzo ispucali sve džokere te nas ostavili kao ribe na suhom, da čekamo vodu nade i spasa. Uvjerljivost i angažovanost James Caana nije pomogla da se ovaj film razbudi i da donese obrate i nepredvidljivosti. On je sa svojih sedamdeset i šest godina odlično našao razumijevanje u ulozi koju nam donosi, a ova neka vrsta ''home-invasion'' filma je zaista imala potencijala da nikne, sasvim neočekivano ali uspješno, iz tišine niskobudžetnih B-filmova sa tamo nekih nezavisnih festivala, međutim očigledni nedostatak zanimljivih scena, priče vrijedne slušanja i gledanja te dijaloga koji bi unijeli težinu u ovaj film, izgleda da sve što ćemo kod ovog filma pamtiti (ako ga bude iko i pamtio) jeste Caan i njegova ''comeback'' uloga koja ga neće vratiti. Neću detaljisati i iznijeti sve što mi je paralo uši i što mi je zapadalo za oko jer mislim da većina vas i dalje gaji optimizam kojeg neću ni kvariti fatalnom zaključnom ocjenom, no oni koji me zaista poznaju, odnosno moj ukus i prate me već dugo, znat će da ovo nije triler za njih. Ako su došli u potrazi za nečim što će ih obuzeti i zauzeti. Pomalo liči na ''Disturbiu'' odličan film sa Shia LaBeouf i David Morseom iz 2007. te se pojavio u vrijeme kada kinima hara horor hit ''Don't Breathe'' sa sličnom tematikom i mogao im je parirati, zaista, ako ne rasipničkom moći barem odličnim kritikama koje bi prikupio, ali ipak, sudbina mu je pisala drugačije.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,3/10, a na Tomatoesima preslabih 13%. Kasra Farahani je reditelj filma i ovo mu je dugometražni debi. Nema ni službenih podataka o zaradi, a sumnjam da će ih uopšte i biti. Nema podataka ni o budžetu.

Miks found-footagea, dokumentarno-igranog filma sa tematikom ''kućnih invazija'' i sudskih procesa spakovano u ime ''Dobri susjed'' je zapravo samo nemarna i nepotrebna obmana onih koji vjeruju u trilere i vole ih.