The Hallow (2015) Recenzije filma

Žanr:  Horror
Redatelj:  Corin Hardy
Glavne uloge:    Joseph Mawle, Bojana Novakovic, Michael McElhatton
Trajanje filma : 01:37:00
Datum izlaska :   5 November 2015 (USA)

Tročlana obitelj koja se seli u montiranu kuću u šumama Irske, ubrzo se nađe u borbi za goli život kada se pojave ukleta stvorenja iz šume.

Ne znam kako drugačije započeti recenziju odnosno kritiku nego o pozadini odluke kako i zašto sam ga počeo gledati. Učinila mi se zanimljivom valjda, priča je bila neobična i dao sam 'The Hallowu' šansu, eto prosto tako.

Radnja filma prati tročlanu obitelj, oca strastveno istraživača biološkog svijeta i majke domaćice sa malom bebom koji dolaze u novu kuću u šumama Irske započeti novi život. Početak je skoro pa idiličan, dok ne shvate da komšije koje dolaze da ih upozore da suprug ne luta po šumi jer će probuditi užasna stvorenja i dok ih najzad i ne probudi. Sve je postavljeno za jedan fanatstičan uvod u prodrmavanje ovog žanra kakvo se traži, ali u najvećem vrhuncu, shvatimo jedno, odnosno barem sam ja shvatio, da se priča počinje odugovlačiti, najmanje je napetosti i sve to skupa postaje jako monotono i dosadno. Film jeste izuzetak po svojoj maštovitosti, po pametno urađenim ''jump scare''ima, odnosno ''boo'' momentima, kako ja to kažem, ali generalno me kao horor i nije zadivio. Priča nije plitka, sve je potkovano motivima i upakovano u neku sentimentalnu težinu, no sumnjam da će vas dotaći, baš kao što i mene nije. Bojana Novaković, rođena beograđanka, igra glavnu ulogu u filmu, a ako vam slučajno zvuči nepoznato, sjetite se hororca 'Devil' gdje je pre*ebala ostatak ekipe i dokazala da je itekakav talenat i mislim da je itekako potcjenjena jer zaslužuje i veće uloge i poznatije filmove. Joseph Mawle, njen kolega u filmu koji joj igra supruga, također je vrlo dobar. Ništa još ne bih dodao niti oduzimao jer je na vama da pogledate film i odlučite je li ovo vaš ''fah'' ili ipak ne? U suštini, ovakva, ne toliko originalna priča, sa originalnim zapletom i mračnom atmosferom mogla je ispasti daleko, daleko bolja...

Ocjena na IMDb.com mu je 5,9/10 a na Tomatoesima solidnih 70%. Naravno da nema još uvijek podataka o zaradi jer je riječ o niskobudžetnom irsko-britansko-američkom filmiću, a reditelj čitave priče je Corin Hardy kojem je ovo debi.

Znate kad neko u društvu izvali dobar fazon i svi se nasmiju. Ono zadržavate suze i bojite se da se nećete upiškiti koliko je dobar fazon. I onda svi uz izdisaje još jednom ponove taj njegov fazon i sve se stiša, a ta osoba ostane na tome, vjerujući da će ponovo nasmijati raju istim fazonom. I iznova i iznova ga koristi. To traži da bude izbačen iz društva, jer forsira. Ovaj film je ta osoba u društvu. Forsira. A dobar je u duši, onako, nije pokvarenjak neki. Al' pretjeruje.

Ocjena:5/10