The Invitation (2016) Recenzije Filmova

Žanr Horor, Drama, Mystery, Thriller
Redatelj: Karyn Kusama
Glavne uloge:  Logan Marshall-Green, Emayatzy Corinealdi, Michiel Huisman
Trajanje filma : 01:40:00
Datum izlaska :  8 April 2016 (USA)

Nakon što su on i njegova supruga pozvani da prisustvuju večeri u kući u kojoj je prije živio, Will počinje sumnjati da njihovi domaćini imaju neke zlokobne namjere za svoje goste.

ije ni pola mjeseca a već je puno bogatiji od prošlog. Jeste da je nekako sve teško uskladiti, ali ko hoće, nađe vremena, makar to bilo i u tri ujutro. ''Pozivnica'' se nije toliko promovisala, najave su odisale misterijom a ocjena je ostala visoko. Savršeno da zaintrigira.

Radnja filma se odvija u jednoj luksuznoj kući, kada se okupe stari prijatelji kako bi uživali u savrešnoj večeri. Međutim, jedan od njih, Will, koji je došao sa suprugom Sarom, počinje sumnjati da njihovi domaćini imaju zlokobne namjere sa njima. Isprva sve djeluje tako bezazleno i naivno da bi na kraju razotkrili mračne tajne... Čitava premisa djeluje odveć poznato, a film nije ni zaobišao neke poznate trentuke, no ono zbog čega mu zaista hvala jeste tenzija i atmosfera koju tako uspješno gradi od početka pa do vrhunca. Nije bilo svejedno izgraditi tako napetu sitaciju koja kasnije eskalira i zbog toga vam preporučujem da ne odustajete. Ovo je jedan horor koji je možda mogao ponuditi još malo, malo više u trećem činu, ali isplati se čekati dok ne otkrijete te zlokobne namjere. Jeste da mi je trebalo malo više da "pohvatam" njihove odnose i veze i to je vjerovatno zbog toga što sam film gledao nekad kasno iza ponoći, ali sam se razbudio i završio s njim prije nego što je svanulo. Ili sam ja postao imun na horore ili dobrih horora više zaista nema i ovo što sad iznosim djeluje možda kontradiktorno i dvosmisleno, ali ''The Invitation'' ima samo jezivu i uznemirujući ideju, ali ništa me nije ono prestrašilo do srži i uzdrmalo mi dušu. Opet, sa druge strane, dosta je momenata gdje stiskate zube u želji da se i vi pridružite likovima iz filma i razbijete im njuške i očitate bukvice. Kasting je odrađen jako dobro, što je iznjedrilo doista dobre uloge a svakako najveći dojam ostavlja glumac Logan Marshall-Green te Tammy Blanchard.

Ocjena na IMDb.com mu je odličnih 6,9/10 a na Tomatoesima fenomenalnih 91%. Film ove sedmice izlazi u američka kina pa će biti i nešto novca, valjda. Rediteljica filma je Karyn Kusama, koja iza sebe ima naslove tipa ''Aeon Flux'', ''Jennifer's Body'' i ''Girl Fight''.

Efektivan i napet hororčić koji je pametno iskoristio svoju ideju i na inovativan način je iznio do samog kraja, čineći taj kraj pamtljivim i samim time odličnim. ''Pozivnica'' poziva na reinkarnaciju horora kao žanra.