The Other Side of the Door (2016) Recenzija

The Other Side of the Door (2016)

Žanr Horor,
Redatelj:   Johannes Roberts
Glavne uloge:   Sarah Wayne Callies, Jeremy Sisto, Sofia Rosinsky
Trajanje filma : 01:36:00
Datum izlaska : 4 March 2016 (USA)

Nakon što izgubi sina u tragičnoj nesreći, supruga i majka još jedne kćerke, Maria, počinje osjećati krivicu i poželi izvršiti samoubistvo, sve dok joj lokalna vračara ne pokaže način na koji može komunicirati sa sinom. Ali kad vrata iz drugog svijeta budu otvorena, neke mračne sile će ući u naš svijet..

Nakon nestašice filmova u zadnje vrijeme, ovih dana ću vas malo bombardirati sa novitetima iz ove godine. Prije svega, moram istaći kako sam još uvijek pod utiskom pete epizode Game of Thrones-a, te da me dugo ništa nije uzdrmalo na taj način i imam osjećaj da sve što gledam poslije toga, gledam s pola snage i s pola srca, ali se svejedno barem maksimalno pokušavam unijeti u ono što mi se priča.

Pošto su trenutno najktuelnije teme u žanru horora zaposjednutot, paranormalna dešavanja, đavoli i slična stvorenja, ovaj film nije lutao tražeći nešto novo, nego se držao dobrog starog recepta; naš svijet vs. drugi svijet a.k.a svijet mrtvih. Stilom i pričom, ovaj film neodoljivo podsjećao na januarski debakl sa Natalie Dormer, ''The Forest'', no taj film je bio isuviše plitak i jednodimenzionalan, dok smo u ovom filmu, valjda zbog toga što je u centru svih dešavanja jedna porodica i jedna majka, nekako više bliži s likovima. Veliki plus kod filma je i mjesto radnje, što je, po mom skromnom mišljenju, jedan pametan potez, jer su tako napravili nešto originalno, a i doprinijeli su atmosferi. Ali otprilike, to je to što mogu izdvojiti kao kvalitete filma. Sarah Wayne koju znamo iz ''The Walking Dead'', odlična je u svojoj ulozi, ali film je nekako previše spor, slab, razvučen i nezanimljiv. Tu i tamo se desi pokoja strašna scena sa strašnim likovima koji će se možda nekome i urezati pod kožu, ali sve to je u rangu jedne, nezaobilazne prosječnosti pa prema tome vam savjetujem da probate, ali da ne garantujem uzajamnu ljubav. Film koji je stvarno nosio puno potencijala, naročito zbog same priče, tematike, a i mjesta radnje, kojeg evo opet spominjem, ali sve u konačnici rezultira jednim već viđenim flimićem koji nosi sa sobom bezbroj klišea, a malo strasti i nečeg što bi nas baš uzdrmalo ili uzbudilo. Pohvalan je i kraj film, to ne smijem propustiti, jer je za mene barem, bio pomalo neočekivan.

Ocjena na IMdb.com mu je malih 5,3/10 a na Tomatoesima niskih 37%. Reditelj filma je Johannes Roberts, koji iza sebe nema neke kvalitetne filmove, a svi su tipa ''Storage 24'', ''Roadkill'', ''Alice''', Darkhunters''. Sve sami klasici. Širom svijeta zaradio je malo jače od 11 miliona dolara.

Ovoga puta možda griješim i mislim da će pronaći svoju publiku, barem kod mojih čitalaca, ali meni kad nešto ne legne, kad mi se ne svidi, kad me ne uzdrma... ja onda ne mogu protiv sebe.

Ocjena:5/10