The Pyramid (2014) Recenzija Filma

Žanr:  Action, Adventure, Horror
Redatelj: Grégory Levasseur
Glavne uloge:  Ashley Grace, James Buckley, Denis O'Hare
Trajanje filma : 01:29:00
Datum izlaska :   5 December 2014 (USA)

Grupa istraživača odlaze u dubinu novootkrivene piramide nedaleko od Kaira ali ubrzo će shvatiti da ona krije mnoge tajne i kletve u sebi.

U najavi ovo je izgledalo i više nego solidno, nešto po tematici slično kao film također iz 2014te godine, 'As Above so Below'', no taj film je, za razliku od ovoga, jedan od najjačih horora koje smo imali prilike gledati. Da ne budem toliko indirektan, ovaj film je obično glupavo sra*e.

Kada vidite da je film, po izlasku u kina, dobio poprilično loše kritike i da je dočekan na nož i kod publike, onda optimizam nestaje i kada ipak krenete da ga gledate, toliko ste skeptični da pratite zapravo sve one negativne stvari ali realnost u slučaju ovog filma je poptpuno drugačija. Zapravo, samo negativne stvar i i postoje. Doduše, osim možda jedne neloše scene pred kraj filma, ali to nije dovoljno dobar razlog da počnete s gledanjem. Jedna scena ko nijedna. Dakle, radnja ovog filma se vrti oko televizijske ekipe koja je došla sa ekipom istraživača/arheologa koju čine otac, kćer i njen momak što je formula i koncept izlizan do bola, ali eto, opet se s tim klišee likovima i njihovom slabom karakterizacijom moglo nešto solidno napraviti. Ali nije. Da nastavim dalje sa radnjom filma... I televizijska ekipe, pod pritiskom ugovora, prati ekipu istraživača gdje god oni krenuli, pa makar to i značilo u zabranjene zone ili u zone koje će im zasigurno donijeti smrt. Ali uzmemo li u obzir da je gluma katastrofalna i više nego patetična, onda u inteligenciju i ponašanje likova te njihove postupke, neću zalaziti. Sve itekako paše jedno drugome. Ono što je doista još za ismijavanje i podrugivanje su bijedni i amaterski CGI efekti koji daju utisak da se film snimao početkom novog stoljeća, a ne u 2014toj godini kada tehnologija više ne poznaje granice. Ali opet ponavljam, nismo mogli očekivati ništa bolje za ovako jedan smiješno loš film koji je totalno upropastio ideju da stvori horor priču na mjestu piramida u Egiptu, time pripisujući sebi epitet jednog od najgorih u godini iza nas. I što je najgore, nije ni strašan a found-footage način snimanja je toliko iscrpljena stvar da je ovog puta ni ne primjećujemo, a kada je primjetimo, pitamo se zašto nisu snimali film na stari dobri način kako bi dobio možda više pažnje i priznanja.

Ocjena na IMDb.com mu je malih 4,9/10 a na Tomatoesima niskih 9%. Reditelj filma je Gergory Levasseur kojem je ovo debi, ali začuđuje to kako ga je loše uradio s obzirom da je radio kao scenarista na filmovima kao što su 'Krvava romansas', 'P2' i sl. Film je zaradio više od 13 miliona dolara širom svijeta što je dokaz neposvećenosti publike found-footage filmovima koji više nisu ni zanimljivi, a kamoli strašni. Sve sam već rekao a sada ću samo potvrditi. Doista se ne vrijedi zamarati ovim, amaterski lošim filmom koji apsolutno ništa dobro nema za ponuditi.

Ocjena:2/10