The Visit - Posjeta (2015) Recenzija Filma

Redatelj: M. Night Shyamalan
Glavne uloge:   Olivia DeJonge, Ed Oxenbould, Deanna Dunagan
Trajanje filma : 01:34:00
Datum izlaska :  11 September 2015 (USA)

Dvoje djece odlaze na selo posjetiti baku i djeda nakon što njihova majka odluči malo se odmoriti i otići na putovanje, no nisu sve posjete tako bezazlene.

Recenzija bi bila punija i svježija da sam o filmu pisao još sinoć kad sam ga pogledao, ali san me oborio no svejedno, utisci se još ne sliježu.

Ovaj film ima breme segmenata kojih se trebam dotaći, ali nisam siguran hoću li se sjetiti onih o kojima sam sinoć razmišljao, ali čisto da ne bude zabune i da na početku recenzije već napominjem, da ne bi ste poslije morali čitati između redova, 'The Visit' je film koji vrijedi pogledati. Pošto nam dolazi iz režije, nekada velikog čovjeka iz svijeta filma koji je svoju reputaciju itekako narušio, mnogi njegovi fanovi a i oni koji ga ne vole, čekali su njegov novi, sada niskobudžetni filmčić sa nepoznatim glumcima da ospu paljbu ponovo ili da ga, naprotiv, pohvale. Riječ je naravno o indijcu M.Night Shyamalanu koji se proslavio filmom 'Šesto čulo', koji je tada '99 bio nominovan za 6 Oskara, pa onda je nastavio niz sa hitovima poput 'Unbreakable', 'Village' i 'Sings' da bi poslije sve krenulo nizbrdo. Naime, trilerom fantazije 'Žena u vodi', nagovijestio je šta slijedi, a uslijedile su katastorfe poput 'Posljednjeg Airbendera', 'Događaja', i neoprostivog 'After Eartha'. Lutao je od žanra do žanra, skupljao prave glumce, ali ova tri filma jednostavno su mu bacile karijeru u komu, pa se sa malim budžetom ove godine pokušao vratiti na scenu i to sa ponovno novim žanrom, found-footage horor komedijom. Da, na više mjesta ćete pročitati da je riječ o komediji, no par simpatičnih dosjetki ne čine film komičnim, tako da je više horor ako je i to uopšte. Mislim, da ne bude zabune, film ima tendeciju da prestravi, da prepadne i ureže nam se pod kožu, ali nije ovo 'Istjerivač đavola', nit su 'Uljezi' a boga mi ni 'Isijavanje', ali jednostavno u sebi ima dovoljno dobrih elemenata i trenutaka da se može preporučiti i proglasiti solidnim hororcem. Kako se oslonio na mjesto radnje, koje je filmu dalo odličan spooky momenat i strašljivu atmosferu, film nije mogao bez 'bu' momenata odnosno 'jump' scaresa, koji su svejedno odrađeni sa stilom. Ono bez čega ne mogu završiti recenziju, svakako su uloge odnosno likovi iz filma. Jako dobra, ma maestralna u svojoj ulozi je stara bakica koju igra glumica Deana Dunagan koji više možda znate iz serija i koja se itekako snašla radeći svoj posao, a nije ni za baciti njen filmski partner Peter McRobbie. Što se tiče djece, glumica koja igra stariju sestru reperski nastrojenog brata, Olivia DeJone, pomalo me podsjećala na Sansu Stark iz 'GoT'a, ali pokazuje ozbiljne afinitete prema filmskoj umjetnosti, tako da - kapa dole, dok malac... eh on je posebna priča. Njega možda znate iz komedije iz prošle godine 'Alexander and the Terrible, Bad, Not Very Good Day'. I tad mi je bio antipatičan i sad potvrđuje moje mišljenje. Ta njegova pojava, nedostatak skromnosti i pokušaj da nam bude simpatičan i smiješan jednostavno ne pale, tako da je on veliki minus za ovaj film. U prvoj polovini filma možete prisustvovati više nekim čudno strašnim i zanimljivim momentima, pomalo neozbiljnom tonu filma dok je druga polovina brutalna!

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,5/10 a na Tomatoesima prolaznih 62%. Na 5 miliona dolara film je zaradio više od 67 miliona dolara širom svijeta - nije puno, ali zarada će još rasti jer je nedavno izašao. Reditelj kojeg sam pomenuo iza 'Šestog čula', imao je još dva filma tj. komediju 'Wide Awake' i 'Praying with Anger'.

M.Night neće vratiti stari sjaj ovim filmom, ali se zahvaljujući njemu probudio iz kome. Pošto je oktobar, kako mjesec borbe protiv raka dojke, tako i mjesec strave i užasa jer dolazi onaj poznati praznik (a ujedno meni počinje faks :D ) ovaj film savršeno se uklapa u atmosferu pred ovaj kraj godine.