V/H/S: Viral (2014) Recenzija Filma

Žanr:  Horror, Triler
Redatelj:   Justin Benson, Gregg Bishop
Glavne uloge:  Patrick Lawrie, Emilia Ares Zoryan, Celia K. Milius
Trajanje filma : 01:21:00
Datum izlaska :   23 October 2014 (USA)

Priča prati grupu tinejdžera, opsjednutih slavom, koji zbog snimaka na internetu postanu sledeća svjetska senzacija.

Gledao sam prvi dio, koji je bio poprilično inovativna stvar u svijetu ''found-footage horora'', ali inovacija nije nužno značila kvalitetu. Bio je nekako predug i ne toliko strašan, ali nastavak koji nas je zadesio prošle godine, bio je prava stvar i nešto što se rijetko viđa. Povedeni popularnošću, ovdje je bilo očigledno ciljano na trilogiju koja je ove godine zaokružena nastavkom koji pored 'V/H/S' ima i produženi naziv 'Viral', dakle, sad se sve vrti oko internet generacije zaluđene snimanjem svega oko sebe.

Najava za treći dio izgledala je ubistveno i očekivao sam da će film čitav biti takav, no nažalost, zadnji dio trilogije 'V/H/S' imao je više svojih mana nego li vrlina i od četiri segmenta, najjači je definitivno bio onaj sa čudnim meksičkim zombijima, dok je ostatak ove antologijske priče nekako bio više bolestan i čudan, nego što je bio strašan i zanimljiv. Ustvari, da ne budem ovako skroman i neodređen, čitava ova zamisao je bolesna ali originalna i vjerujem da će određeni dio publike pasti na ideju filma i da će ga neograničeno voljeti. ''V/H/S'' ne bi bio to što jeste i ne bi imao taj status da sve ne začini sa malo humora, što će biti najosjetnije u segmentu sa paralelnim univerzumima, no to je što čini film posebnim i drugačijim od ostalih ''found footage'' horora, koji težnju stavljaju na demonske stvari, istjerivanje đavola i paranormalna događanja, ne dižući se time od većine i prosječnosti. Ipak, da bi bio bolji, radeći nešto drugačije, u tome moraš biti otmjen i umjeren. Da li je ovaj film otmjen, umjeren ili poznaje granice zdravog razuma, sami zaključujte.

Ocjena na IMDb.com za ovaj film je niskih 4,9/10 a na Tomatoesima prosječnih 67%. Reditelji filma su Justin Benson(Resolution, Sring), Gregg Bishop(Dance of the Dead, The Other Side), Todd Lincoln(The Apparition), Aaron Moorhead(Resolution, Spring), Nacho Vigalondo, nominiran za Oskara(Extraterrestrial, Timecrimers, Open Windows) i Marcel Sarmiento(The ABCs od Death, Deadgirl, Heavy Petting). Nema podataka o zaradi filma.

''V/H/S: Viral'' donekle je dobar i gledljiv, ali slab je jednako kao i prvi dio ove trilogije i definitivno je nešto što će mnogi zaobilaziti.

Ocjena:4/10