We Are Still Here (2015) Recenzija Filma

We Are Still Here (2015)

Žanr : Horor
Redatelj: Ted Geoghegan
Glavne uloge:  Barbara Crampton, Andrew Sensenig, Lisa Marie
Trajanje filma : 01:24:00
Datum izlaska :   8 December 2015 (Netherlands)

Nakon što izgube voljenog sina, bračni par se seli u novu kuću u čudnom gradiću kako bi prebolio prošlost, no majka počinje imati osjećaj da je još neko s njima tu u kući i počne sumnjati da ih ne prati duh njihovog sina.

Netom prije nego što će izaći online, slučajno negdje nabasam na ovaj film i, iskren da bude, privukao me poster filma. Onako baš intrigantan i zanimljiv. Pogledam i najavu i kažem samom sebi da ću ga nekad pogledati, ako ikad izađe. I izašao je. I pogledao sam ga. I pokajao sam.

U suštini, radnja filma nije nimalo originala i to je jedna od onih stvari koje su mi zasmetale odmah na početku. Dakle, porodica, dvočlana, tročlana, sa psom, bez njega, kakva god da je – useljava u novu kuću i počinju se dešavati čudne stvari. Ili je kuća ukleta ili će nekog zaposjeti zli duh, uglavnom sve smo već dosta puta vidjeli. Svjedočili smo dobrim razrađenim idejama takve tematike(The Conjuring), a i nekim podbačajima. Ovaj definitivno odlazi u tu vrstu, ali u onu najgoru vrstu podbačaja; one koje ćemo se trudit što prije zaboraviti i bit će nas stid priznati da smo ih ikad pogledali. I u ovom slučaju, majka i otac useljavaju u kuću tijekom zime i jednim logičnim, ofirnim i izvještačenim slijedom dijaloga, otkrivamo da je majka ta koja sumnja da ih prati duh njihovog nedavno preminulog sina. Naravno majka sumnja, neće otac, jer očevi su kao skeptični, realističniji i ne vjeruju u gatke. Nakon što u njihovom podrumu u kojem se nekontrolisano diže toplota, zamalo strada jedan majstor, njih dvoje se odluče pozvati svoje poznanike od kojih se jedan od njih bavi seansama i tim sranjima. Zaplet filma je totalno čudan i nerazrađen, pa ne znate zapravo ni da li je to počeo zaplet ili stvari tek treba da se zapletu… uglavnom, jedna iscprljena i iscijeđena ideja urađena na jedan amaterski način koji je, ruku na srce, imao dva-tri dobra momenta, a i oni ''zapaljeni'' ljudi, koji vjerovatno predstavljaju đavole, poprilično su dobro urađeni(mada mislim da sam takva bića još negdje viđao i da ni to nije originalno kod filma, mada ne mogu tvrditi) a sve u ostatku filma totalni je promašaj. Performansi su i više nego amaterski, pa vas tjeraju da na polovini filma jednostavno odustanete s gledanjem. U jednom trenutku, kada dođu susjedi novih useljenika i kada jedan od njih ostavi poruku tipa ''otiđite'' ili nešto slično, mislio sam da će stvari od tada krenuti na bolje, s obzirom da se početak filma i nije nečim dobrim pokazao, ali sam se očigledno fino obmanuo.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,2/10 a na Tomatoesima neočekivano visokih 92%. Za sada nema podataka o zaradi filma, a mislim da ih neće ni biti. Reditelj filma je Ted Geoghegan kojem je ovo filmski debi.

Znate kako kažu da se po jutru dan poznaje. Eh mislim da ista stvar važi i za filmove. Po početku filma se i ostatak njega poznaje. Ako je loš, nema mu spasa.

Ocjena:4/10