Fences – Ograde 2016 Recenzija Filma

Ograde, unutarnje i vanjske

Žanr Drama, Komedija
Redatelj: Denzel Washington
Glavne uloge:   Denzel Washington, Viola Davis, Stephen Henderson
Trajanje filma: 02:19:00
Datum izlaska:   25 December 2016 (USA)

Denzel Washington zvijezda, proizvodi i usmjerava ovu adaptaciju August Wilson čuveni dobitnik Pulicerove nagrade i kao film, priča je dobra, gluma je odlična, a film u cjelini je vrlo impresivan, posebno za Denzel je treći film u režiserskoj stolici. Ova 50-tih drama je bila kome sam se radovao, kao prvo je Denzelovo uparivanje s Viola Davis kao njegova supruga, pogotovo jer su igrali i oživljavali ove predstave od 2010te godine, a samo ova gluma je prilagođena super. Plus Oscar Buzz koji se gradi, te je nekako zabavno sjediti i vidjeti hoće li živjeti od tih očekivanja kao igrač Oskara. Ponekad se to dogodi, kao u ovom slučaju, a ponekad ne, kao sto je Joy 2015, koji je reklamiran kao Oscar favorit.

U svakom slučaju, tako da Fences je priča Troje Maxson i njegova supruga Rose, Denzel i Viola, i kako oni žive u 1950toj Pittsburgh, Troy, bivša bejzbol zvijezda u ligama prije Jackie Robinson dobi, sad drži svoju porodicu zajedno na okupu. Rose, njegova supruga, u međuvremenu, je uvijek na njegovoj strani, voli svog muškarca, i njihova dva sina, Cory i Lyons. Ovo je posebno kako Coryja vidi njegov otac u poznatoj sceni pita se zašto ga njegov otac ne voli. Coryevi snovi fudbala su slomljeni, Troy u njihovoj borbi pokušava da Cary postane profesionalni igrač bejzbola. Lyons, u međuvremenu je prilično propali muzičar, koji se snalazi sa svojom suprugom i uvijek traži od svog oca novac. Troy se uvijek smije sa svojim komšijom i kolegom Bono, al to je samo tanji svijet za Troya. Kako film kreće na, njegovo samo-destruktivno ponašanje čini Cory da ga mrzi, Rose će ga poslati, a uskoro Lyons je na vidiku, a cak i Bono ne svrača nakon posla, kao nekada, iako se sve ovo događa, Troy ima vremena da se bavi svojim mentalno zaostalim bratom Gabriel. Troyova humanost će postati najopasnija stvar u kući. Postoji nekoliko drugih dešavanja u drugoj polovini filma, ali to je spojler teritorija pa ako niste gledali film, će vas iznenaditi.

Tako da gluma Denzel,Viola i ostatka glumačke ekipe je stvrno dobra,ćak i ako ste dugogodišnji ljubitelj Denzel i Viola,poput mene, čiji nastupi u prošlosti su legendarni: da li ce Viola biti nominirana za Oskara ulogama kao u The Help (2011) ili Doubt (2008) ili Denzel je uvijek odradio veliki posao u filmovima kao sto su Glory (1989), Philadelphia(1993) ili The Hurricane (1999) Fences nudi glumcima novi izazov, istina oni su već postigli svojim radom na pozornici kao ti isti likovi, ali ipak, nisam vidio njihovu glumu na pozornici tako da sam filmom bio impresioniran, iako je izbor glumaca, Wilson prilagođava predstavu za sve, uz eventualnu pomoć Tony Kushner, a pisanje je vrhunski. Mnogo govora je odlično napisano i obavljeno, i dok je mnogo onih koji govore i monologe oni su dugi, rekao bih da je oko pet ili šest minuta minimum, da se vaša pažnja održava. Ovi likovi osjećaju pravi život. Skoro si mogao prevariti nekoga vjerujući da je to istinita priča, cak i bez draži da je "zasnovan na istinitoj prići" na početku filma. To je samo dokaz koliko je dobro sto je originalna gluma bila, i naravno Wilson je prilagodio za ekrane, to je možda zašto sto je isto ali samo film.

Evo nekoliko brzih kritika, u otvaranje filma je teško ući. Odmah je skok na Troya koji govori milion rijeci u minuti, a on govori price o vuku i Grim Reaper i na početku sam bio zapanjen na to koliki je film. Nakon sto sam se navikao na to, sve je postalo uredu. Jedan izbor Denzela je bio glumce ograničiti na kuću i dvoriste, i uz nekoliko izuzetaka. Vecina adaptacije predstave ili mjuzikla je prilagođeno i promjenjeno sasvim malo, jer, dobro, to je film, a ne faza predstave, tako da možete priuštiti da se krećete i pokazati vise raskošnih setova. Ja mogu zamisliti na predstavi da se zapravo glumci nalaze ispred vas, njihov znoj, suze i emocije vrlo originalne i ne šminkaju se, da je to sto se događa izazvalo veliki emotivni trenutak,ali kao film jednostavno nije imalo isti učinak. Ako ste gledali film, možda i jeste, ali osjećam kao da se jedan od elementa mogao smanjiti, a da se ne izgubi mnogo.

U svakom slučaju, ove pritužbe nisu stvari koje teško oštečuju film. To je i dalje stvarno sjajan film, u stvari, to je film na mojoj top listi među deset i ponovo Denzel i Viola su dostojni svakog i svake nagrade koju bi mogli dobiti. Treba spomenuti veliki posao od Stephen Henderson kao Bono i treba imenovati nastup Mykelti Willamson kao Gabriel. Plus djeca su velika, posebno Jovan Adepo kao Cory, Film je lijep prizor u 1950tog gradskog društva. Kao studija karaktera i pogled na društvo i vremena za Afroamerikance onda: to je vise nego dobar sat. To je važno i to treba da vide svi.

Ocjena 9/10

Fences