Gold - Zlato (2016) Recenzija Filma

Trajanje filma: 02:01:00
Datum izlaska:  30 December 2016
U kinima od :    27 January 2017 (USA)
                    Hrvatska 26.01.2017
                    B i H    26.01.2017
                    Srbija   02.02.2017.

Prica ovog filma bi donekle trebala da bude bazirana po istinitim događajima- imena, mjesta, lokacije i ljudsko ponašanje su donekle modifikovani. Sama primjesa price svakako bi trebala da bude zanimljiva, ali Gaghan je toliko zarobljeni u svojim uobičajenim narativima mehanike da cijela priča ubrzo izgubi smisao.

Matthew McConaughey prolazi kroz drastične transformacije da postane Kenny Wells, u kompletu s Potbelly, ćelavi glavu, krivi zube. Na početku filma, on se pojavljuje očajan i samo se nada dobiti kada se upozna s Richard Acosta. (Edgar Ramirez). McConaughey ne mora mnogo toga da kaže ili uradi kad je lose, ali jednom kad se vratio da zarađuje novac, on je jedva dobio vremena da uživa u njemu.

Boje koje se koriste u filmu su prilično dosadne i jednolične, uz samo naglašavanje haljina od Kay(Bryce Dallas Howard). Kenny je dugogodišnji plamen koji je stajao uz nju i u dobru i u zlu. Howard igra ovu ulogu s posvetom publici koja ju je štitila. Detalje svoje veze, kao i odnosa Kenny i sa Acosta je ostavio publiku s puno pitanja. Kenny Wells je izmišljeni lik zasnovan na nekome ko ne izgleda tako. No, pravi razlog za njegov nastup je samo za pokazivanje showa. Umjesto da tako mijenja svoj izgled, mnogo više bi mu pomoglo da se potrudi glumiti onako kako znamo da može.

Ovaj film ima velik Soundtrack, sadrži muziku iz Pixies i Joy Division, Tajming staze, međutim mogao je biti malo suptilniji i inspirativniji. Cjelokupni scenario ne održava bas strast glavnog glumca, i to bi mogao biti razlog za njegove manje performanse od Sterlinga. Malo vise slobode u dijalogu, puno vise zabave i hrpe ekstravagancije će to sve ispuniti.

Robert Elswit radi odličan posao s kinematografijom, uz snimke bujnog zelenila i strmih brda na znojave obrve od glumaca u Indoneziji. Ove prekrasne scene, međutim. ne cine zanemarljiv prirode parcele.Postoje neki neočekivani prekrati na kraju, ipak. iako je ovo film baziran dijelom na istinitoj prići, nema mnogo originalnih detalja uključeno. Možda je to zašto su scenaristi krenuli naopako. Ostatak glumačke ekipe je solidan, posebno napomenuti Edgar Ramirez , no uistinu bismo voljeli da se i glavni glumac mogao malo više potruditi. Ipak, ako vas privlači ovakav žanr filma, slobodno mu pružite šansu, makar smo vidjeli mnogo boljih pokušaja.

Ocjena 6/10

Gold