La La Land 2016 Recenzija Filma

La La Land (2016)

Žanr: Comedy, Drama, Musical
Redatelj: Damien Chazelle
Glavne uloge:  Ryan Gosling, Emma Stone, Rosemarie DeWitt
Trajanje filma: 02:08:00
Datum izlaska:    25 December 2016 (USA)

Prije dvije godine, mladi pisac i režiser Damien Chazelle privukao pažnju sa svojim drugim igranim filmom Tempo ludila (Whiplash), u inače popriličnoj tamnoj drami, uzimajući u obzir svoju strast i ljubav prema muzici koja prati čitav njegov život. Njegov sljedeći projekt i nije toliko iznenađenje sto je 31godisnji napravio muzički žanr koji je bitan u mnogim filmovima, gdje se suočavamo i danas.

Več od prve sekunde, je jasno da je film Land La La, koji je režisirao Chazelle želio da snimi dugo. Prva muzička tacka prenosi ton filma i režiserovo znanje. U toku filma pratimo velike snimljene scene koje sadrže duge i prekrasne fotografije, ali isto tako nije zanemario ni scenografiju i kostimografiju. Bez obzira da li je u filmu muzička scena ili jednostavno scena dijaloga, svaka scena u filmu je odlična i izuzetni lijepa. La La Land je jedan od onih filmova u kojima bi mogli da u svakom trenutku "zamrznete" slike i da ih opisujete sa superlativima. Također pohvale treba dati i montaži, koja je bila ogroman AS iz rukava.

Upravo spomenuti film također sadrži veliku muzičku podlogu, koja se zavukla pod kozu mnogih ne slušalaca Jazza. (Džeza). To su inače vrlo jednostavne pjesme koje brzo ulaze u uho, i kompozitor Justin Hurwitz, režiserov cimer iz studentskih dana, toliko je bio očaran jednom od najboljih muzičkih baza ove godine. Ali hvaliti tehničke aspekte filma bi bilo potpuno suvišno ako nedostaje duša, koju možemo naci u oba lika Mia i Sebastijan, koje glume Emma Stone i Ryan Gosling. Glumci imaju veliku hemiju, sto i ne ćudi, s obzirom da je ovo njihova treća suradnja nakon filmova Crazy Love (Crazy, Stupid, Love, Glenn Ficara, John Requena, 2011.) i Gangster Unit (Gangster Squad, Ruben Fleischer, 2013.). Posebno za 28godisnjeg Stonova ovo je najbolja uloga u karijeri, dok Gosling dodaje nove odlične reference za svoju izuzetno raznoliku karijeru.

Romantika od ova dva glumca je ona koja vodi priču kroz cijeli film. Ovdje treba napomenuti da je to prilično kliše priča, koju smo već vidjeli dosta puta, ali s obzirom na to da film veliča ovu klišej priču i cast ovo nije nužna negativna kritika, jer predstavlja izuzetan stil. Okrcati odnosi su možda malo sporiji i dugotrajniji u središnjem dijelu filma, ali to ispravlja odličan kraj.

Rijetko vidim dobar film pod nazivom Romantika, ali La La Land ima tu magiju i može se gledati cak i kad je los dan. Damien Chazelle je još jednom pokazao da je odličan filmaš koji kroz svoju ljubav za muzikom, može stvoriti djelo na velikom platnu, i pred njim je sigurno svijetla budućnost. S obzirom na to da se radi o oživljavanju starog hollywoodskog žanra koji govori o Holivudu i opisuje ga kao mjesto snova, onda je La LA Land veliki igraćza dobivanje nagrada.

Ocjena: 9/10

La La Land