Lion - Lav 2016 Recenzija Filma

Žanr: Drama
Redatelj: Garth Davis
Glavne uloge:   Dev Patel, Nicole Kidman, Rooney Mara
Trajanje filma: 01:58:00
Datum izlaska:   25 December 2016 (USA)

Uspjeli smo da upadnemo na pred premijeru jako dobrog filma Lion 2016. Pa pročitajte nasu filmsku recenziju kako smo doživjeli film.

Lion je jako dobro napravljen film koji je istinski očarao moje srce i postao jedan od mojih omiljenih filmova. U ovom filmu je snimljeno sve sto se može tražiti u filmu. On je emocionalan, scene koje dopiru do srca, snažna poruka i divna kinematografija. To je vrlo jedinstveno i posebno, vrlo razložito od onoga sto obično vidimo u kinu.

Prica govori o peto godišnjem ugroženom indijskom dječaku Saroo koji se izgubi u vozu i putuje hiljade kilometara sirom Indije gdje završi u Calcutti daleko od njegove drage obitelji Saroo se suočava s mnogim teškoćama u životu ali daje sve od sebe. Na kraju njega usvoji jedan brizni australijski par. Godinama kasnije Saroo osjeća deo sebe nestalim i ispunjen je mutnim sjećanjima na njegovu prošlost kao malo dijete u Indiji. Koristeći Google Earth, Saroo je odlučan i strastven da nađe izgubljenu porodicu kroz korištenje ovog alata.

Dopadljiv i ljubazni Saroo glumi talentirani Dev Patel, koji je imao vodeću ulogu u pobjedničkom filmu Oskara Slumdog Millionaire. Dav Patel prikazuje strastvenu odlučnost Saroo da se nađe ponovo sa svojom porodicom i to na jako uvjerljiv način. Rooney Mara igra odraslu Saroo djevojku koja mu pomaze da pronađe svoju porodicu. Sue Brieerley majka koja je usvojila Saroo glumi Nicole Kidman koja je odglumila odlično. Kidman prikazuje jako dosta nježnosti u ulozi Saroo-ve posvojene majke, koja naglašava činjenicu da prava obitelj ne mora uvijek biti u krvnom srodstvu.

Film traje 120minuta i imam mnogo omiljenih scena, ali ono sto me dodirnulo najviše je strast koja pokreće Saroo da pronađe svoju porodicu, iako se suočava s mnogim teškoćama i problemima, njegova ljubav i strast za porodicom će prevazići svaku prepreku. Vidjevši svoju predanost da se ponovo vrati svojim korijenima je inspirativno.

Poruka ovog filma je dotakla moje srce, zbog sličnih ličnih iskustava koje dijelim sa Saroo. Kao neko ko je ostavio svoju domovinu u dobi od šest godina da dođe u zemlju s boljim mogućnostima ja kao Saroo. Tako da sam vrlo duboko u poruci i ne zaboravljam porijeklo i ostajem vjeran svojim korijenima. Osim toga, film oslikava poruku porodice i jedinstva koje su mi drage. Vjerojatno će vam najbolji dio filma biti onaj veliki osmijeh koji će vam izmamiti scena u kojoj se napokon objašnjava zašto se film zove "Lion"

Na kraju ako ste, raspoloženi za vrlo dirljiv film, sa super nastupima i istinskim sentimentalnim trenutcima, onda je ovo pravi film za vas. Ne postoji ništa pretjerano, nikakvih blockbuster ukrasa, samo odlična istinita priča i odličnim glumcima. Sta vise da poželite??? Toplo preporučujem ovaj film i očekujem da vidim ovaj film nominiran za Oskara.

Ocjena 9/10

Lion