Live by Night - Zakon noći 2016 Recenzija Filma

Glavne uloge: Ben Affleck, Scott Eastwood, Zoe Saldana
Trajanje filma: 02:08:00
Datum izlaska:   12 January 2017 (USA)
U kinima od : Hrvatska 12.01.2017.
                        B i H  12.01.2017.
                        Srbija   12.01.2017.

Nakon prvog filma Gone Baby Gone iz 2007 koji je adaptacija prema romanu pisca Dennisa Lehanea, prošlo je cak deset godina da bi Benn Affleck ponovo snimio film od istoimenog pisca. Ovaj put film se zove Live By Night. Između ova dva filma Affleck je snimio dosta dobrih filmova, a jedan od njih je "Argo" s kojim je cak dobio i Oskara za najbolji film. Njegovi dosadašnji filmovi su dosta miješali siromaštvo i luksuz (prestiž) a to nije izuzetak ni sada.

Joe Coughlin (Affleck) se vraća kući iz Prvog svjetskog rata razočaran. On želi da bude odmetnik i da radi pljačke banaka širom Bostona. Međutim, on se također nađe zaljubljen u molu Emma Gould (Sienna Miller), što bi bilo u redu, osim da je ona ljubavnica irskog mafijaša Albert White (Robert Glenister). Na kraju je njihova afera otkrivena, Joe preživljava Albert gnjev, i završava u službi Albertovog glavnog rivala, Maso Pescatore (Remo Girone). Maso šalje Joe kod Tampa da vodi njegove operacije krijumčarenja. Jednom na Floridi, Joe počinje da izgradi manje carstvo, ali se bori kako bi zadržao svoju poziciju na svemu što je izgradio.

Karakterizacija likova s druge strane je prilično uzaludna, što ponekad može biti zabavno, ne samo iritirajuće. Tematski likovi nisu tako dobri, ali ako ih gledamo u cjelini onda bi mogli da vidimo njihov smisao. Kroz Live by Night Joe susreće više zanimljivih, šarenih likova. Htio sam znati više o svima osim Joe. Bio sam fasciniran Joeovim ocem,, Thomas (Brendan Gleeson), policajac koji je linija korupcije i pokušava da zaštiti svog kriminalnog sina. Isto važi i za Tampa šerifa, Figgis (Chris Cooper), koji omogućava kriminalne aktivnosti u okviru određenih granica. Tu je i Figgis 'kći Loretta (Ella Fanning), ambiciozna glumica. Pa ipak, fokus ostaje na Joe.

I to je šteta, jer je film koji ga okružuje besprijekorno izrađen. Affleck postaje sve bolji i bolji. Dok su akcijske scene malo grube, sve ostalo je zapanjujuće. Affleck je imao majstore kao snimatelj Robert Richardson koji je koristio digitalne kamere visoke rezolucije, kako bi prilično uvjerljivo simulirali teksturu pravog filma., dekorater Nancy Haigh, a kostimograf Jacqueline West su odradili vrhunski sve svoje poslove. Live by Night je raskošan proizvod, a ipak u svom bogatstvu nenamjerno otkriva svoju važnost.

Live by Night, poput svog protagonista, je zgodan, klizav, a ipak iznenađujuće blag. Dok je Affleck nastavio brusiti svoj zanat i poboljšavati kao režiser, na kraju on će morati početi prihvatiti više kompleksnih protagonista ako želi kvalitetu pripovijedanja da odgovara kvalitetu smjera.

Ocjena 7/10

Live by Night