Miss Sloane 2016 Recenzija Filma

Miss Sloane (2016)

Žanr: Drama, Thriller
Redatelj: John Madden
Glavne uloge:  Jessica Chastain, Mark Strong, Gugu Mbatha-Raw
Trajanje filma: 02:12:00
Datum izlaska:   9 December 2016 (USA)

Jessica Chastain je zena. Imala je i karijeru ovih posljednjih nekoliko godina, i bez obzira na to kakvu ulogu ona igra, ona uvijek donosi snažnu prisutnost i daje jednako dobre rezultate. Sada joj donosi-igra Miss Sloane , priča o lobisti u DC i zagovaranju i protiv promjena u 2. amandmanu. Da sumiramo, ovaj film zapravo je dobar za prve dvije trećine, ali se raspada u trećem činu. To još uvijek čini da mi se film sviđa, ali da je treći cin bolji, mogao je biti kandidat za jedan od boljih filmova ovdje godine.

Tako da, Chastain igra Elizabeth Sloane, najviše bojali lobista u DC. Isprva je ona na strani protiv promjene u drugom amandmanu, ali nakon sto je novi plan pitke iz visokog društva senatora i kratki dogovor od neprijatelja dolazi ovaj put, ona prebacuje strane, uzimajući većinu kolega s njom. Prica zatim prati uspone i padove usvajanja u senatu da bi bile univerzalne provjere za sve gun prijevoznike. Vecina filma je potrošena na ovu temu, i to mnogo izgleda kao kula od karata epizoda proteze se u dva sata deset minuta filma, ali smo dobili malu pozadinu na Liz muški žigolo subplot i osobni odnos s ključnim članom njenog osoblja. Međutim, stvari idu u pakao.. Onda je prošlost dovedena u pitanje, gdje je koristila taktiku nezakonite dobiti. Dakle, to je Liz vs svijet kao sve propada oko nje.

Dakle najveće prednosti filma su glumci i njihovi nastupi. Chastain dominira filmom možda joj je najjači učinak još. Također, veoma je jak Gugu Mbatha-Raw kao Esme, član osoblja. Uvijek je divno vidjeti Mark Strong, Michael Stuhlbarg, Sam Waterston, a John Lithgow u sporednim ulogama. Allison Pill i Jake Lacy također se pojavljuju u filmu u manjim ulogama. Po scenariju Jonathan Perera ima neke jake dijaloge koji bi mogao biti malo preuveličan ponekad, ali likovi se osjećaju kao pravi ljudi koji rade iza scene. Plus direktor John Madden, koji je vise direktor glumac nego ikakav prije, uvijek zna pravi dodir s ansamblom. I opet prva dva dijela su vrlo zabavna i imaju neke od jačih elemenata i Chastain i Stuhlbarg.

Sada za treći cin, tu je veliki vrhunac preokreta. Plus film je predug. Treći cin je samo destrukcija, čini da film traje i duže. Također je bilo razočaravajuće da imaju samo dvije jake radnje koje vode do ovog dosadnog dijela, previse dugog, a na kraju smiješnog zaključka. Dobili smo snažan osjećaj za sta je Lis Sloane sposobna,ali s jednim izuzetkom, mi zapravo ne dobijemo uvid u to ko je ona kao osoba. Naravno, njen subplot s Lacy je žigolo lik daje malo naznaka o svom privatnom životu.

U svakom slučaju, ovo je jedan film gdje možete sjesti i gledati i da vam bude dosadno cijelo vrijeme ili mozda da osjetite cijelu stvar radnje. Mislim da nema opšti konsenzus u vezi ovoga, pa evo moje: Chastain je super u ulozi, pisanje je vrlo dobro, pravac je sasvim u redu, ali je treći cin ispada skroz iz vremena.

Ocjena 8/10

Miss Sloane